Навчальна практика з методів організації роботи вчителя англійської мови (без відриву)

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Навчальна практика з методів організації роботи вчителя англійської мови (без відриву)
Код дисципліни
ННД.25.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 3.; ПРН 8.; ПРН 14.; ПРН 15.; ПРН 27.2.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: теоретичні основи навчання турецької (тюркських) мови: цілі, зміст, підходи, методи і методичні прийоми, засоби діагностики успішності учнів. 2. Уміти: ефективно вибудувати процес навчання відповідно до завдань і умов навчання; використовувати сучасні методи, технології навчання тюркських мов; аналізувати НМК з турецької мови з метою їх раціонального використання; відібрати мовний матеріал, прийоми, засоби навчання турецької мови; складати плани-конспекти уроків, організовувати, проводити та аналізувати урок. 3. Володіти елементарними навичками: застосування методичних прийомів навчання турецької мови, а також системної діагностики якості знань, навичок та вмінь.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна практика з методів організації роботи вчителя – це комплексний процес, який є складовою частиною підготовки фахівців за ОС «Бакалавр» спеціальності – 014 середня освіта, спеціалізації 014.02 – Мова та література до майбутньої професійної діяльності, покликаний забезпечити формування професійно-педагогічних умінь і навичок. Навчальна практика з методів організації роботи вчителя сприяє розвитку професійної свідомості, культури спілкування, формуванню теоретичної, практичної та особистісно-мотиваційної складових професійної компетентності студентів. Крім того, під час її проходження у студентів формуються навички як навчальної практики так і педагогічної діяльності та власний творчий стиль викладання. Форма проходження практики – денна / онлайн.
Рекомендована та необхідна література
1. Волосова О. Культурно-освітня ситуація в країні й викладання української мови у вищій школі. Українська мова та література в школі. 2005. № 6. С. 36-39. 2. Головко М.В. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання. Новітні технології навчання: Науково-методичний збірник. Спецвипуск , 2003 – с. 82-92. 3. Гончаренко С. Український педагогічний словник. К.: Либідь, 1997. 376с. 4. Єрмоленко С. Формування комунікативної компетенції у лінгводидактиці Українська мова і література. 2007. № 3. С. 43-47. 5. Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. УСЕ для школи: українська мова і література. Передплата, 2001. 6. Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні (Педагогічні концепції) [за ред. Корнійка А.]. К.: Вища школа, 1997. 87 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття; семінарські заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: Перша і друга змістові частини відносяться до оцінювання результатів навчальної практики з методів організації роботи вчителя (максимальна кількість балів – 100). Максимальна оцінка за першу змістову частину – 40 балів. Максимальна оцінка за другу змістову частину – 60 балів. Оцінювання семестрової роботи: 1. Виконання доручень керівників практики: 1 - 10 балів. 2. Дотримування правил внутрішнього розпорядку: 1 - 10 балів. 3. Відгук бази практики: 1 - 10 балів. 4. Щоденник виконаної роботи: 1 - 10 балів. 5. Відвідування лекцій: 1 - 20 балів. 6. Робота з підручниками турецької мови: 1 - 20 балів. 7. Письмовий звіт студента: 1 - 20 балів. 8. Захист звітних матеріалів: 1 - 20 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Володимир Миколайович Підвойний
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології