Англійська мова професійного спрямування

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова професійного спрямування
Код дисципліни
ННД. 22.03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
РН 5. Оперує базовими категоріями та поняттями спеціальності. РН 13. Знає та розуміти сучасні філологічні й дидактичні засади навчання турецької мови і літератури та англійської мови, мовні норми, соціокультурну ситуацію розвитку турецької мови, особливості використання мовних одиниць у певному контексті, мовний дискурс художньої літератури й сучасності. РН 14. Володіє комунікативною компетентністю з української, турецької та англійської мов (лінгвістичний, соціокультурний, прагматичний компоненти відповідно до загальноєвропейських рекомендацій із мовної освіти), здатний удосконалювати й підвищувати власний компетентнісний рівень у вітчизняному та міжнародному контексті. РН 24. Здатний орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: - правила фонетичного оформлення (наголос, паузація, інтонація) висловлювань різних типів (діалог, монолог) у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; - функціонально-стильових норми вживання лексичних одиниць синонімічного ряду, ідіом, висловів у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; - правила вживання видо-часових форм дієслова у активному та пасивному станах, ;- правила вживання модальних дієслів для вираження припущення. 2. Уміти: - продукувати підготовлені чи непідготовлені монологічні висловлювання, що підсумовують та/або доповнюють зміст почутого чи побаченог, дотримуючись законів жанру та стилю; - відтворювати зміст прочитаного; та висловлювати власну думку щодо прочитаного або почутого, надавати їй аргументації; - описувати людей (характер, зовнішність), місця (рідне місто, магічні місця, об’єкти туризму, музеї тощо); речі (картини), застосовуючи, емотивну, оцінну та описову лексику.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Англійська мова професійного спрямування» покликана сформувати у студентів комунікативну, лінгвістичну і соціокультурну компетенції. Дисципліна викладається у V та VI семестрах в обсязі кредитів ECTS; зокрема, у V семестрі аудиторних год. 58 год., 62год. - самостійна робота, у VІ семестрі аудиторні 50 год., 70 год. - самостійна робота. Програмою передбачено 4-ти змістові модулі. Модуль 1 розглядає розмовну тему Факти та цифри, яка присвячена особливостям аргументації думки, жанровим законам написання розповіді та написанню документів відповідно до вимог офіційно-ділового стилю, а також такі граматичні теми: неособові форми дієслова; загальна характеристика неособових форм дієслова: семантичні, морфологічні особливості; герундій: його семантичні, морфологічні та синтаксичні особливості. Модуль 2 присвячений розмовній темі Світло та темрява та навчає оформленню презентації відповідно до вимог академічного стилю; аналізу тексту, засобам вираження експресивності та образності. Граматичні теми: семантичні, морфологічні та синтаксичні характеристики інфінітиву. Модуль 3 сфокусований та темі Велике та мале, в ході якого вивчається лексика на вираження сподівань, опису географічних місць, оцінна та емотивна лексика, а також граматична тема: семантичні, морфологічні та синтаксичні характеристики дієприкметника. Модуль 4 зосереджує увагу на темі Теорія та практика та Особливості вживання дієприкметникових конструкцій вторинної предикації. Семантичні, морфологічні та синтаксичні критерії розмежування "– ing" та "-ed" форм в англійській мові.
Рекомендована та необхідна література
1. M. Foley, D. Hall. Advanced Learner's Grammar. — Harlow: Pearson Education Limited, 2003. — 484 p. 2. J. Dooley, V. Evans. Grammarway 4.– Newbury: Express Publishing. - 278 p. 3. C. Hancock. Meaning-centered Grammar. – London: Equinox Publishing Ltd., 2005. – 260 p. 4. R. Hughes. Exploring Grammar in Writing. – Cambridge: Cambridge University Press, 2006. – 168 p. 5.Т.В. Савенко. Практична граматика англійської мови: Навчальний посібник. – Кіровоград : РВЦ КДПУ ім.. В.Винниченка, 2016. – 180 с. 6.Lindsay Clandfield, Amanda Jeffries. Global Advanced C1 (Coursebook,). – Macmillan, 2012.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом за відповіді на практичних заняттях, підготовку проектів, написання МКР. Студент може набрати максимально 100 балів за роботу впродовж семестру. Оцінювання семестрової роботи: 1. Відповідь на практичному занятті: 22 - 40 балів. 2. Проєкт: 18 - 20 балів. 3. Модульна контрольна робота: 10 - 20 балів. 4. Підсумкова контрольна робота (есе): 10 - 20 балів. 5. Іспит: 24 - 40 балів.
Мова викладання
англійська