Методика викладання англійської мови

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання англійської мови
Код дисципліни
ННД.10.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
РН 8. Добирати і застосовувати сучасні освітні технології та методики для формування предметних компетентностей учнів і здійснювати самоаналіз ефективності уроків. РН 13. Знати та розуміти сучасні філологічні й дидактичні засади навчання та англійської мови, мовні норми, соціокультурну ситуацію розвитку мови, особливості використання мовних одиниць у певному контексті, мовний дискурс художньої літератури й сучасності. РН 21. Використовувати гуманістичний потенціал та англійської мови у вітчизняному й світовому контексті для формування духовного світу юного покоління громадян України. РН 22. Знати, розуміти і демонструвати здатність реалізовувати теоретичні й методичні засади навчання англійської мови в базовій середній школі.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного вивчення дисципліни студенти повинні володіти українською мовою, добре орієнтуватися в структурі англійської мови, володіти жанрами усної та писемної комунікації; також студенти повинні мати базові знання з педагогіки, зокрема, дидактики, знати основні аспекти вікової психології. Міжпредметні зв’язки: англійська мова, педагогіка, психологія.
Зміст навчальної дисципліни
"Методика викладання англійської мови" є складовою частиною підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», галузі знань 01. Освіта, спеціалізації 014. «Середня освіта (турецька мова та література) до оволодіння фахом учителя іноземної мови у бакалавраті, має забезпечити формування методичної компетентності. У системі підготовки педагогічних кадрів проблема формування професійно-методичної компетентності вчителя іноземних мов загальноосвітньої школи сфокусована, зокрема, в курсі «Методика викладання англійської мови», який розкриває теоретичні, практичні, організаційні аспекти навчання англійській мові, інноваційні методичні технології, репрезентує сучасний погляд на формування англомовної методичної компетентності та навчання видів мовленнєвої діяльності, формування соціокультурної компетентності учнів , особливості навчання у середній школі.
Рекомендована та необхідна література
1. Burns A., Richards J.C. The Cambridge Guide to Pedagogy and Practice in Second Language Teaching. CUP, 2012, 314p. 2. The Common European Framework of reference: Language Learning, teaching. Assessment. 3. Конышева А.В. Контроль результатов обучения иностранному языку. СПб: Каро, 2004, 144 с. 4. Методика навчання іноземних мов і культур: Підручник / кол. авторів під керівництвом С.Ю.Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. 5. Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах: організація процесу навчання іноземних мов: навчальний посібник у схемах і таблицях для студентів факультету іноземної філології освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» / Укладач: К.М. Ружин – Запоріжжя: ЗНУ, 2013. – 104 с. 6. Методика навчання іноземних мов у початковій школі: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О.В. Котенко, А.Б. Соломаха [та ін.]. – К.: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2013, 356 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття; семінарські заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем курсу та виконання практичних завдань, написання МКР. Студент може набрати максимально 60 балів за роботу впродовж семестру. Оцінювання семестрової роботи: 1. Виконання практичних завдань: 30 - 50 балів. 2. Модульна контрольна робота: 6 - 10 балів. 3. Іспит: 24 - 40 балів. Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом упродовж семестру, та бали, отримані на іспиті, максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 60 балів (60%) – семестровий контроль і 40 балів (40%) – іспит).
Мова викладання
українська