Англійська мова (VI-й семестр)

Освітня програма: Турецька мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова (VI-й семестр)
Код дисципліни
ННД.19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 2.; ПРН 5.; ПРН 8.; ПРН 13.; ПРН 16.; ПРН 17 (відповідно до програмних результатів навчання в освітньо-професійній програмі).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: 1) правила фонетичного оформлення (наголос, паузація, інтонація) висловлювань різних типів (діалог, монолог) у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; 2) специфіку морфологічної організації сучасної англійської мови; 3) функціонально-стильових норми вживання лексичних одиниць синонімічного ряду, ідіом, висловів у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; 4) особливості англійської мови як цілісної системи; 2. Уміти: 1) продукувати підготовлені чи непідготовлені монологічні висловлювання, що підсумовують та/або доповнюють зміст почутого чи побаченого, дотримуючись законів жанру та стилю; 2) відтворювати зміст прочитаного; та висловлювати власну думку щодо прочитаного або почутого, надавати їй аргументації; 3) використовувати соціокультурні знання і вміння в іншомовній комунікації; 4) розрізняти граматичні структури/ явища під час читання чи сприйняття тексту на слух та визначати їхнє комунікативне значення.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Багатосеместрова дисципліна Англійська мова» покликана сформувати у студентів комунікативну, лінгвістичну і соціокультурну компетенції. Дисципліна викладається у V та VI семестрах в обсязі кредитів ECTS; зокрема, у V семестрі 60 аудиторних год., 60 год. - самостійна робота, у VІ семестрі – 60 аудиторні год., 60 год. - самостійна робота. Програмою передбачено 4-ти змістові модулі. Модуль 1 розглядає розмовну тему Факти та цифри, яка присвячена особливостям аргументації думки, жанровим законам написання розповіді та написанню документів відповідно до вимог офіційно-ділового стилю, а також такі граматичні теми: неособові форми дієслова; загальна характеристика неособових форм дієслова: семантичні, морфологічні особливості; герундій: його семантичні, морфологічні та синтаксичні особливості. Модуль 2 присвячений розмовній темі Світло та темрява та навчає оформленню презентації відповідно до вимог академічного стилю; аналізу тексту, засобам вираження експресивності та образності. Граматичні теми: семантичні, морфологічні та синтаксичні характеристики інфінітиву. Модуль 3 сфокусований та темі Велике та мале, в ході якого вивчається лексика на вираження сподівань, опису географічних місць, оцінна та емотивна лексика, а також граматична тема: семантичні, морфологічні та синтаксичні характеристики дієприкметника. Модуль 4 зосереджує увагу на темі Теорія та практика та Особливості вживання дієприкметникових конструкцій вторинної предикації. Семантичні, морфологічні та синтаксичні критерії розмежування "– ing" та "-ed" форм в англійській мові.
Рекомендована та необхідна література
1. Clandfield, Lindsay & Jeffries, Amanda. Global Upper-Intermediate Coursebook with Class CDs. MacmillanPublishers Limited, 2012. 166 p. 2. Campbell, Robert & Tennant, Adrian. Global Upper-Intermediate Workbook with key. Macmillan Publishers Limited, 2012. 102 p. 3. J. Dooley, V. Evans. Grammarway 4.Newbury: Express Publishing. 278 p. 4. M. Foley, D. Hall. Advanced Learner's Grammar. Harlow: Pearson Education Limited, 2003. 484 p. 5. R. Hughes. Exploring Grammar in Writing. Cambridge: Cambridge University Press, 2006. 168 6. Watkins, Frances. Global Upper-Intermediate Teacher’s book with Teacher’s Resourse Disc. Macmillan Publishers Limited, 2012. 165 p. 7. Zemach D. E., Rumisek L.A. Academic Writing from paragraph to essay. - Macmillan Publishers Limited, 2005, 130 p. 8. Л.М. Черноватий, В.І.Карабан та ін. Практична граматика англійської мови з вправами : Посібник для студентів вищих закладів освіти. Вінниця: Нова книга, 2005. 288 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семетрової роботи: 1. Відповідь на практичних заняттях занятті: 12 - 20 балів. 2. Проєкти: 12 - 20 балів. 3. Модульні контрольні роботи / есе: 12 - 20 балів. 4. Іспит: 24 - 40 балів.
Мова викладання
англійська