Психологічні технології бізнес-тренінгу

Освітня програма: Психологія маг заочна Юрчинська

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологічні технології бізнес-тренінгу
Код дисципліни
ДВС.3.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій. ПР5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: теоретичні основи, методологію та базові методи тренінгової роботи за рахунок успішного опанування дисциплін «Соціальна психологія», «Психологія управління», «Психологія організацій», «Основи психологічного тренінгу». Вміти: проводити психологічні тренінги, планувати та розробояти тренінгові програми. Володіти: навичками розробки та проведення психологічних тренінгів, базовими методами тренігової роботи, необхідних в діяльності практичного психолога.
Зміст навчальної дисципліни
Мета - ознайомлення студентів із особливостями використання психологічних технологій бізнес-тренінгу в сфері корпоративного управління, підходами, базовими методами та техніками роботи бізнес-тренера, а також з особливостями застосування цих методів в розробці тренінгових програм, розвиток у студентів професійного мислення та засвоєння ними основних понять, принципів та положень, методів та технологій, необхідних психологу для практичної роботи в сфері бізнес-тренінгів, корпоративного управління та управління персоналом. Вивчення дисципліни забезпечує: 1) набуття знань про методологію бізнес-тренінгів, 2) розвиток вмінь та навичок використання методів та технологій бізнес-тренінгу; 3) ознайомлення з технологіями моніторингу ефективності тренінгів та посттренінгового супроводу; 4) оволодіння технологіями розробки програми бізнес-тренінгу; 5) оволодіння навичками діагностики власної готовості до бізнес-тренінгової діяльності та побудови професійної кар’єри.
Рекомендована та необхідна література
Соснюк О. П., Остапенко І.В. Веб-квест як інструмент розвитку медіакомпететності студентської молоді. Український психологічний журнал. № 1 (7). К, 2018. С.133 –150. Соснюк О. П., Остапенко І. В. Психологічний аналіз типових проблемних ситуацій у системі професійної взаємодії управлінців. Український психологічний журнал. № 3 (5). К,, 2017. С.165-181. Соснюк О. П. Ігрові технології як засіб підвищення ефективності вирішення дослідницьких завдань. Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць. Том 11. Випкск 7, Частина 2. К., 2013. С. 377–383. Соснюк О. П. Методологічні принципи формування психологічної готовності до інноваційної діяльності в умовах тренінгу. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка Серія: Соціологія. Психологія. Педагогіка. Випуск 26. К., 2006. С. 49-52. Соснюк О.П. Особливості використання лабілізації в тренінгу: можливості та обмеження Український психологічний журнал. №2. К., 2016. С. 97-108.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, тренінгові заняття, доповіді, бліц-опитування, дискусії, робота в міні-групах, аналіз кейсів, тести, проєктні завдання, творчі завдання.
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання студентів: підсумкову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх 6 тем двох змістових модулів, виконання завдань для самостійної роботи та індивідуальних творчих робіт упродовж семестру. Організація оцінювання: підсумкове оцінювання у формі екзамену: максимальна кількість балів на екзамені – 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на екзамен). Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання екзамену не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до екзамену – 38 балів. Шкала відповідності: Оцінка Кількість балів Відмінно / Excellent 90-100 Добре / Good 75-89 Задовільно / Satisfactory 60-74 Незадовільно / Fail 0-59
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни