Технології розробки та реалізації програм соціальної відповідальності бізнесу
Освітня програма: Соціальна робота маг
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Технології розробки та реалізації програм соціальної відповідальності бізнесу
Код дисципліни
ВБ.2.05
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПР 2; ПР 3; ПР 7; ПР 10; ПР 13; ПР 14; ПР 16; ПР 17; ПР 18; Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою пода но у пункті «Профіль програми».
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Студент повинен знати: функції соціального працівника в бізнес організаціях,
специфіку соціальної та корпоративної відповідальності, основи соціального
підприємництва.
2. Студент повинен вміти: проводити переговорити, організувати медіацію та
фасилітацію, створювати заходи щодо згуртованості та формуванню
корпоративною культури.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна спрямована на формування компетентностей соціального працівника як частини професійної команди бізнес організацій. Соціальна відповідальність постає як частина зовнішніх іміджевих заходів у діяльності фахівця соціальної сфери. В процесі викладання дисципліни аналізуються сучасні підходи до розуміння концепцій маркетингу (морально-етичний, чистий маркетинг та соціально відповідальний). Бізнес організація аналізується як частина соціуму, яка функціонує за певними законами. Ефективність діяльності організацій тісно пов’язана зі злагодженістю, як в середині колективу так і у зовнішній взаємодії. Практична частина направлена на розробку програм соціальної відповідальності відповідно до сфери бізнесу на особливостей організації робочого процесу. Значна увага приділяється залученню персоналу організації до реалізації соціальних програм. Враховується регіональна специфіка України. Дослідницька складова зорієнтована на співпрацю з територіальними громадами, як осередками соціальних запитів.
Рекомендована та необхідна література
1. Іпатов Е. Ф. Психологія управління в бізнесі : навч. посібник / Іпатов Е. Ф., Левківський К. М., Павловський В. В. – [2-е вид., доп.,перер.]. – Харків – Київ : НМЦВО, 2003. – 320 с.
2. Охріменко О.О., Іванова Т.В. Соціальна відповідальність. – Навч. посіб. – Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут». – 2015. –180 с.
3. Петрашко Л.П. Корпоративна відповідальність: крос-культурні моделі та бізнес-практики: монографія. К.: КНЕУ, – 2013. – 372 с.
4. Розвиток КСВ в Україні: 2010–2018 [Електронний ресурс]./ укладачі: Зінченко А., Саприкіна М. – К. : Видавництво «Юстон», 2017 – 52 с.
5. Соціальна відповідальність : навч. пос. /О.Є. Кузьмін, О.В. Пирог, Л.І. Чернобай, С.Б. Романишин, Н.О. Вацик. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 328 с.
6. Andreas Rasche, Jeremy Moon, Mette Morsing. Corporate Social Responsibility: Strategy, Communication, Governance. Cambridge : Cambridge University Press, 2017. 554 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді, практичні завдання, презентація, доповіді.
Форма підсумкового контролю – іспит.
Максимальна кількість балів за семестр 100 балів. Форма проведення екзамену письмова. Мінімальна кількість балів допуску до екзамену 36 балів. Кількість балів набраних за семестр оголошується попередньо.
Організація оцінювання: Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів
робіт. Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів, до складання екзамену не допускаються.
Рекомендований мінімум для допуску до екзамену 36 балів.
Шкала відповідності оцінок:
0-59 – незадовільно;
60-64 – задовільно, Е
65-74 – задовільно D;
75-84 – добре, С;
85-89 – добре, В;
90-100 – відмінно, А.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни