Структура функціональних обов’язків та компетенцій фахівця соціальної роботи в бізнес організаціях
Освітня програма: Соціальна робота маг
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Структура функціональних обов’язків та компетенцій фахівця соціальної роботи в бізнес організаціях
Код дисципліни
ВБ.2.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР 1. Розв’язувати складні задачі і проблеми, що потребують оновлення й інтеграції знань в умовах неповної / недостатньої інформації та суперечливих вимог. ПР 4. Показувати глибинне знання та системне розуміння теоретичних концепцій як із галузі соціальної роботи, так і з інших галузей соціогуманітарних наук. ПР 6. Самостійно й автономно знаходити інформацію, необхідну для професійного зростання, опановувати її, засвоювати та продукувати нові знання, розвивати професійні навички та якості. ПР 9. Виконувати рефлексивні практики в контексті цінностей соціальної роботи, відповідальності, у тому числі для запобігання професійного вигорання. ПР 10. Аналізувати соціальний та індивідуальний контекст проблем особи, сім’ї, соціальної групи, громади, формулювати мету і завдання соціальної роботи, планувати втручання в складних інепередбачуваних обставинах відповідно до цінностей соціальної роботи.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основні поняття та категоріальний апарат дисциплін «Основи управління в соціально-орієнтованій організації», «Професійна і корпоративна етика», «Соціальне забезпечення та соціальне страхування», «Інституціалізація соціальних організацій»; технології соціальної роботи в сфері зайнятості; форми і методи соціальної роботи в соціальних організаціях; етичні принципи соціальної роботи.
2. Вміти аналізувати соціальні та соціально-психологічні чинники формування організаційної культури бізнес організацій; надавати первинну психосоціальну підтримку у роботі з персоналом; правильно застосовувати методи соціальної роботи в сфері зайнятості; застосовувати отримані знання в практичній сфері.
3. Володіти навичками в сфері управління персоналом.
Зміст навчальної дисципліни
Метою дисципліни є формування компетентностей у царині організації діяльності фахівця соціальної роботи в бізнес організації, у вирішенні практичних завдань в сфері управління персоналом в організації, розвитком його професійного становлення та побудови кар’єри, створення соціальних проєктів на підприємстві на основі впровадження цінностей соціальної відповідальності бізнесу та соціальної відповідальності особистості, налагодження зв’язків із органами самоврядування різних рівнів для забезпечення впровадження ефективних політик в сфері соціального забезпечення та соціальної допомоги міста, регіону, країни.
Рекомендована та необхідна література
1. Грищук В.К. Соціальна відповідальність: Навчальний посібник. Львів, Львівський університет внутрішніх справ, 2012.152 с.
2. Петрашко Л.П. Корпоративна відповідальність: крос-культурні моделі та бізнес-практики. Київ, КНЕУ, 2013. 372 с.
3. Психологічні детермінанти розвитку організаційної культури : монографія [Електронний ресурс] / Л.М. Карамушка, О.В. Креденцер, К.В. Терещенко [та ін.] ; за ред. Л.М. Карамушки. Київ, Педагогічна думка, 2015. 288 с. URL: http://lib.iitta.gov.ua/10087/
4. Карамушка Л.М. Психологія відданості персоналу організації (на матеріалі діяльності банківських структур): монографія / Л.М. Карамушка, І.А. Андрєєва. – Київ-Львів, Галицький друкар, 2012. 212 с.
5. Технологія формування команд в організаціях: навч.посіб. / [Карамушка Л.М., Романовский О.Г., Філь О.А. та ін.]. Харків: НТУ «ХПІ», 2011. 184 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, навчальне, творче репродуктивне завдання (презентація, доповідь), проект
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді, практичні завдання, презентація, доповіді, проект.
Форма підсумкового контролю – екзамен.
Максимальна кількість балів за семестр 100 балів. Форма проведення екзамену письмова. Мінімальна кількість балів допуску до екзамену 36 балів. Кількість балів набраних за семестр оголошується попередньо.
Організація оцінювання: Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів
робіт. Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-
розрахунковий мінімум – 36 балів, до складання екзамену не допускаються.
Рекомендований мінімум для допуску до екзамену 36 балів.
Шкала відповідності оцінок:
0-59 – незадовільно;
60-64 – задовільно, Е
65-74 – задовільно D;
75-84 – добре, С;
85-89 – добре, В;
90-100 – відмінно, А.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни