Технології соціалізації та ресоціалізації в соціальній роботі

Освітня програма: Соціальна робота маг

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Технології соціалізації та ресоціалізації в соціальній роботі
Код дисципліни
ОК.03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР 8. Автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях. ПР 13. Демонструвати ініціативу, самостійність, оригінальність, генерувати нові ідеї. для розв’язання завдань професійної діяльності. ПР 15. Розробляти критерії та показники ефективності професійної діяльності, застосовувати їх в оцінюванні виконаної роботи, пропонувати рекомендації щодо забезпечення якості соціальних послуг та управлінських рішень. ПР 16. Розробляти соціальні проекти на високопрофесійному рівні.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати сучасні технології ресоціалізації та корекційної роботи;теоретичні основи соціальної роботи у системі управління та взаємодії державних та недержавних організацій;головні технології ре соціалізації;головні технології корекційної роботи;особливості застосування технологій ресоціалізації та корекційної роботи відповідно до груп клієнтів. 2. Вміти: здійснювати аналіз проблемної ситуації соціальної роботи; підбирати адекватні технології ресоціалізації та корекційної роботи;складати програму проведення корекційної роботи;аналізувати результати корекційної роботи роботи; інтегрувати основні поняття дисципліни «Технології ресоціалізації та корекційної роботи» в інші дисципліни професійно-орієтованого циклу.
Зміст навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Технології ресоціалізації і корекційної роботи» засвоєння студентами основних технологій ресоціалізації та корекційної роботи У курсі дисципліни розкривається зміст соціальна ресоціалізація як технологія соціальної роботи та специфіка корекційної роботи з різними категоріями клієнтів. Розглядаються особливості роботи з представниками груп ризику, що потребують ресоціалізації та корекційної роботи. Окремої уваги приділяється питанням особливості статусу клієнта соціального працівника, що потребують ресоціалізації та корекційної роботи. Також визначається роль соціального працівника в організації процесів ресоціалізації та корекції.
Рекомендована та необхідна література
1. Титаренко Т.М. Кризові практики життєконструювання особистості / Т. М. Титаренко // Актуальні проблеми психології: Психологічна допомога особистості / за ред. С. Д. Максименка, М. В. Папучі. – К., 2011. – Т. 11. – Вип. 4. – Ч. 1. – 440 с. 2. Швалб Ю. М. Психологічні моделі соціалізації особистості // Актуальні проблеми психології.. - Т. 7, Вип. 38. – 2015 - С. 503-517.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота, консультування
Методи та критерії оцінювання
Українською Порядок організації оцінювання здійснюється протягом семестру у ході виконання студентами : 1. Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – до 10 балів за кожне 2. Підготовка доповідей та рефератів – до 10 балів за кожне 3. Модульна контрольна робота – до 20 балів - підсумкове оцінювання у формі екзамену – до 40 балів За результатами роботи протягом семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичене оцінок за модуль у семестрі та оцінки за залік за наступною формулою: Змістовий модуль ( 30-60 балів) + Комплексний підсумковий модуль (залік) (0-40 балів)= Разом (підсумкова оцінка) (36 - 100 балів) Шкала відповідності оцінок Відмінно 90-100 Добре 75-89 Задовільно 60-74 Незадовільно 0-59 Зараховано 60-100 Не зараховано 0-59
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни