Асистентська практика

Освітня програма: Психологія Маг денна Коваленко

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Асистентська практика
Код дисципліни
ОК.08
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПР6. Розробляти просвітницькі матеріали та освітні програми, впроваджувати їх, отримувати зворотній зв'язок, оцінювати якість.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати фундаментальні психологічні дисципліни на рівні студента магістратури 2-го року навчання. 2. Вміти відбирати та структурувати матеріал за психологічною тематикою для його подання слухачам. 3. Володіти навичками пошуку, обробки та аналізу інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Проходження асистентської практики передбачає розробку студентом лекційних, семінарських/практичних/ лабораторних занять, відвідування занять, які проводить викладач-методист, та підготовку письмових рецензій на проведені ними заняття. У процесі проходження практики студент займається науково-методичною роботою, а також самопідготовкою. Кожен студент отримує індивідуальні завдання, які повинні бути виконані вчасно та якісно. Обсяг відвіданих студентом-практикантом аудиторних занять, що проводились викладачем-методистом, становить 8 академічних годин. Обсяг підготовлених під час асистентської практики аудиторних занять складає 8 академічних годин: 2 лекції - 4 години; 2 практичних (семінарських) заняття - 4 години. По завершенні асистентської практики студент готує звіт відповідно до існуючих вимог щодо написання та оформлення. Асистентська практика проводиться переважно на факультетах Київського національного університету імені Тараса Шевченка, а в разі необхідності (як виключення) в інших ЗВО, де планується майбутня робота випускника.
Рекомендована та необхідна література
Інноваційні педагогічні технології: теорія і практика використання у вищійшколі: [монографія ] /І.І.Доброскок, В.П.Коцур, С.О.Нікітчина та ін. -Переяслав-Хмельницький, 2008. - 284с. Концепція національного виховання студентської молоді // Освіта і управління. - 2009. -Т12. - №2. - С.80-82. Концепції розвитку педагогічної освіти [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://mon.gov.ua/ Методика викладання у вищій школі: навч. посібник / О.В. Малихін, І.Г. Павленко, О.О. Лаврентьєва, Г.І. Матукова. - К. : КНТ , 2014. - 262 с. Навчально-методичний посібник з асистентської педагогічної практики. Укл.: Жилінська О.І., Вижва С.А., Марушкевич А.А., Спіцин Є.С., Кошечко Н.В. К.: 2020. 148 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Індивідуальне навчання та консультація з викладачем
Методи та критерії оцінювання
За результатами практики студентам виставляються оцінки. Оцінка виставляється за кожен вид роботи, а саме: - за навчальну роботу 0-45 балів (якість підготовлених студентом занять; кількість відвіданих ним занять викладача, участь в їх аналізі), з них 10-27 бали - керівник, 7-18 балів - під час заліку; - за методичну роботу 0-45 балів (якість планів-конспектів занять), з них 10-27 - керівник практики, 7-18 балів - під час заліку; - оформлення звітної документації: 0-10 балів, з них 2-6 балів -керівник практики, 1-4 бали - під час заліку. Загальна оцінка виставляється як сума балів з навчальної та методичної роботи студента, а також оцінки звіту про практику. Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку. Форма проведення - усна, захист перед комісією, яка формується з членів кафедри. На основі оцінки захисту звіту про практику й аналізу звітної документації комісія з членів кафедри виставляє оцінку в межах 0-40 балів. Рішення комісії ухвалюється висновком кафедри.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни