Психологія підприємництва

Освітня програма: Психологія Маг денна Коваленко

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологія підприємництва
Код дисципліни
ВБ.3.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, групи, організації ПРН 5. Розробляти програми інтервенцій (тренінг, експертиза, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Студент повинен знати: основні поняття соціальної психології та організаційної психології, психології праці та психології управління, закономірності спілкування та взаємодії; механізми соціально-психологічного впливу. 2. Студент повинен вміти: оперувати поняттєво-категоріальним апаратом соціальної психології, організаційної психології, розпізнавати та кваліфікувати певні соціально-психологічні процеси та явища в організації, володіти елементарними навичками ділового спілкування, психологічної експертизи організаційних та групових процесів. 3. Студент повинен володіти: навичками теоретичного аналізу, планування та реалізації соціально-психологічних досліджень, комунікативними навичками для презентації власних розвідок, дискусій та групової роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни - надання студентам необхідних знань щодо психологічної природи підприємницької діяльності та психологічних особливостей підприємця як суб’єкта цієї діяльності, здобуття практичних умінь та навичок щодо оцінки підприємницького потенціалу особистості та психологічного супроводу підприємницької діяльності. У структурі дисципліни передбачено 3 змістових модулі. Перший присвячений вивченню загальних засад підприємницької діяльності та психологічних особливостей підприємця. Другий – ознайомленню з психологічними компонентами стратегічного управління підприємницькою діяльністю (цілепокладання, аналіз та прогнозування, планування, управління змінами та контроль). Третій –комунікативним основам підприємницької діяльності (зовнішні та внутрішні комунікації, маркетингові комунікації, ділове спілкування та нетворкінг).
Рекомендована та необхідна література
1. Бутко М., Неживенко А., Пепа Т. Економічна психологія. Центр навчальної літератури, 2017. 232 с. 2. Ложкін Георгій, Комаровська Віра. Економічна психологія. Професіонал ВД, 2008. 464 с. 3. Основи підприємництва: Підручник / під заг. ред. Н.В. Валінкевич. Житомир : ЖДТУ, 2019. 492 с. 4. Пачковський Ю.Ф. Психологія підприємництва : навч. посіб. К. : Каравела, 2006. 408 с. 5. Шваб Л. І. Основи підприємництва: навч. посібник. К.: Каравела, 2006. 344 с. 6. Baum J. Robert, Frese Michael, Baron Robert. The Psychology of Entrepreneurship. Psychology Press, 2012. 432 Pages. 7. The Psychology of Entrepreneurship. Edited by Michael M. Gielnik, Melissa S. Cardon, Michael Frese. Routledge, 2020. 410 pages.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення), модульні контрольні роботи, аналітична самостійна робота, творча самостійна робота. Форма підсумкового контролю – іспит. Організація оцінювання: Оцінювання проводиться протягом семестру з усіх видів робіт. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру – 100. Оцінювання під час навчального періоду (мінімально 36 /максимально 60). Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше, ніж 36 балів. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом на іспиті 40 балів, мінімальна – 24 бали. Шкала відповідності оцінок: 90-100: Відмінно 75-89: Добре 60-74: Задовільно 0-59: Незадовільно
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни