Психологічні технології маркетингових досліджень

Освітня програма: Психологія Маг денна Коваленко

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологічні технології маркетингових досліджень
Код дисципліни
ВБ.2.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій. ПР5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: теоретичні основи, методологію та базові методи досліджень за рахунок успішного опанування дисциплін «Соціальна психологія», «Експериментальна психологія», «Психологія реклами та PR», «Психологія імвджмейкінгу», «Психологія споживчої поведінки». Вміти: проводити прикладні дослідженняя, планувати та розробояти дослідницькі програми. Володіти: навичками розробки стратегій, методів та дослідницьких інструментів, необхідних в роботі психолога-дослідника.
Зміст навчальної дисципліни
Мета - ознайомлення студентів із особливостями та основними проблемами використання психологічних технологій в маркетинговій діяльності, методологією маркетингових досліджень, основними підходами та базовими методами маркетингових досліджень, розвиток у студентів професійного мислення та засвоєння ними основних понять, принципів та положень, методів та технологій, необхідних психологу для практичної роботи в сфері маркетингу. Вивчення дисципліни забезпечує: 1) набуття студентами необхідних знань про специфіку та методологію маркетингових досліджень; 2) набуття вмінь та навичок практичного використання психологічних методів та технологій в маркетингових дослідженнях; 3) формування у студентів уміння здійснювати аналіз складних психологічних явищ та процесів, які виявляються в маркетинговій практиці; 4) оволодіння навичками презентації результатів маркетингових досліджень; 5) формування вмінь та навичок організації та реалізації комплексних дослідницьких проектів в сфері маркетингу.
Рекомендована та необхідна література
Соснюк О. П. Психологічні інструменти для розробки бізнес-стратегій. Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: Збірник наукових праць. Вип.16. К.: Логос, 2012. С.150–157. Соснюк О. П. Психосемантичний аналіз особливостей уявлень молоді про інноваційні бренди. Український психологічний журнал. №4 (10). К., 2018. С. 143–155. Соснюк О. Секреты интерпретации визуальных образов Маркетинг и реклама. №11 (278). К.: НВФ «Студцентр», 2019. С. 24–33. Krueger R.A. Focus Groups: A Practical Guide For Applied Research, 2nd ed., , New Delphi, The International Professional Publishers, 1994, P. 126-184. McGonigal Jane. Reality Is Broken. The Penguin Press, New York. 2011. 388 p. Zichermann Gabe, Joselin Linder. Game-Based Marketing. John Wiley & Sons, Inc., 2010 . 221 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, доповіді, бліц-опитування, дискусії, робота в міні-групах, аналіз кейсів, тести, проєктні завдання, творчі завдання.
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання студентів: підсумкову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх 8 тем двох змістових модулів, виконання завдань для самостійної роботи та індивідуальних творчих робіт упродовж семестру. Організація оцінювання: підсумкове оцінювання у формі заліку: максимальна кількість балів на заліку – 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на залік). Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку – 38 балів. Шкала відповідності: Оцінка Кількість балів Зараховано 60-100 Незараховано 0-59
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни