Актуальні проблеми клінічної нейропсихології

Освітня програма: Нейропсихологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Актуальні проблеми клінічної нейропсихології
Код дисципліни
ДВС.2.05
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПР1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. ПР7. Доступно і аргументовано представляти результати досліджень у писемній та усній формах, брати участь у фахових дискусіях.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи загальної психології, анатомії ЦНС та фізіології ВИД, методів дослідження мозку, нейрохімії та психофармакології. 2. Володіти навичками наукового дослідження, пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел, використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Зміст навчальної дисципліни
Засвоєння дисципліни формує готовність до самостійної дослідницької та практичної діяльності в галузі сучасної клінічної нейропсихології. Нейропсихологічні дослідження є актуальним напрямком розвитку для сучасної клінічної практики. Нейропсихологічні зміни, викликані дією на нервову систему патологічних чинників, мають бути всебічно вивчені і враховані на різних етапах лікувального процесу, від первинного збору анамнезу і постановки діагнозу, до формулювання плану реабілітаційних заходів і відстежування динаміки відновлення повноцінного функціонування особистості. Сформовані в результаті вивчення предмета компетентності знайдуть застосування в дослідницькій діяльності, роботі клінічного нейропсихолога та нейрореабілітолога.
Рекомендована та необхідна література
1. Blumenfeld, Н. Neuroanatomy Through Clinical Cases. Sinauer Associates is an imprint of Oxford University Press, 2021, 1050. 2. Cozolino L. The Pocket Guide to Neuroscience for Clinicians (Norton Series on Interpersonal Neurobiology) / WW Norton & Company, 2020, 329. 3. Denes, G., & Pizzamiglio, L. (Eds.). Handbook of clinical and experimental neuropsychology. Psychology Press, 2020, 1120. 4. Nesse, R. M. Good reasons for bad feelings: insights from the frontier of evolutionary psychiatry. Penguin, 2019, 384. 5. Tasman, A., Kay, J., Lieberman, J. A., First, M. B., & Maj, M. Psychiatry (4rd ed., 2 vols.). Chichester, West Sussex, UK, and Hoboken, NJ. Wiley Blackwell, 2015, 2691.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекції, семінарські заняття, практичні заняття, презентації, доповіді, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Практичне завдання 3 х 6 = 18 5 х 6 = 30 Презентація, усна відповідь 6 X 3 = 18 10 х 3 = 30 Доповнення, участь у дискусії 3x2 = 6 5 х 2 = 10 Контрольна робота 6х 1=6 10 х 1 =10 Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт. Після теми 1 пишеться реферат; після теми 2 студенти графічно презентують концептуальну модель власного дослідження; після теми 3 презентується операціональна модель дослідження; після останнього практичного заняття студенти подають тези доповіді з дизайну дослідження. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60 або 100.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни