Нейропсихологічна діагностика: практикум

Освітня програма: Нейропсихологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Нейропсихологічна діагностика: практикум
Код дисципліни
ДВС.2.03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР1; ПР 2; ПР 3; ПР 6; ПР 8; ПР 10; ПР 12; ПР 13; ПР 17. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основний зміст курсів „Нейропсихологія”, “Клінічна психологія”, «Патопсихологія» та «Психодіагностика» на рівні студента, який завершив навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем “бакалавр” Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 2. Володіти базовими навичками фахової психологічної взаємодії на рівні студента, який завершив навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем “бакалавр” Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 3. Володіти базовими навичками пошуку, обробки та аналізу інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування знань про принципи будови мозку та основні нейропсихологічні синдроми і симптоми при локальних ураженнях різних зон головного мозку, а також базових умінь і навичок проведення нейропсихологічних досліджень. Анотація навчальної дисципліни: Дисципліна “Нейропсихологічна діагностика: практикум» належить до переліку вибіркових дисциплін. Вона формує знання про сучасний стан та тенденції розвитку нейропсихології, закладає основи фахового мислення в контексті розв’язання завдань практики та науково-дослідницької роботи у галузі нейропсихологічної діагностики психічних функцій. Дисципліна спрямована на розвиток знань про сучасні нейропсихологічні синдроми і симптоми та їх діагностику.
Рекомендована та необхідна література
1. Альбом для нейропсихологічного обстеження дітей та підлітків. Князєв/ В., Рубель Н. – 215 с. 2. Свааб Д. Ми – це наш мозок. Переклад з німецької О. Коцюби, Харків, 2018. – 512 с. 3. Деан С. Як ми вчимося. Чому мозок навчається краще, ніж машина. Поки що … - К.: Лабораторія, 2021. – 288 с. 4. Neuropsychological rehabilitation. The International Handbook / Edited by Barbara A. Wilson, Jill Winegardner, Caroline M. van Heugten and Tamara Ownsworth. – 2018. – 575 p. 5. Zillmer Eric A., Spiers Mary V., Culbertson William C. Principles of neuropsychology. – 2008. – 574 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, практичні заняття, контрольна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання під час навчального періоду: 1. Контрольна робота за підсумками вивчення 1- 4 тем (максимально – 10 балів). 2. Контрольна робота за підсумками вивчення 5-9 тем (максимально – 10 балів). 4. Оцінка участі у семінарських заняттях (максимально – 20 балів). 5. Оцінка участі у практичних заняттях (максимально – 20 балів). Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом, 40 балів по 100 бальній шкалі. Форма проведення – письмова. Умови допуску до іспиту. Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів. Він допускається до іспиту за умови виконання 50 % передбачених планом практичних робіт. Шкала відповідності оцінок. Відмінно - 90-100 балів Добре - 75-89 балів Задовільно - 60-74 балів Незадовільно - 0-59 балів
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни