Психологія іміджмейкінгу
Освітня програма: Політична психологія
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Психологія іміджмейкінгу
Код дисципліни
ДВС.3.05.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР2. Розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних
явищ в контексті професійних завдань.
ПР9. Пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі
професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язання
ПР17. Демонструвати соціально відповідальну та свідому поведінку, слідувати
гуманістичним та демократичним цінностям у професійній та громадській діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знати базові поняття загальної та соціальної психології;
2) вміти здійснювати пошук необхідної інформації, аналізувати та
критично оцінювати її; формулювати суспільні запити та
співвідносити їх із своєю професійною діяльністю
3) володіти навичками роботи з науково-довідковим апаратом
бібліотек; основними методами збору та інтерпретації фактів
соціальної дійсності; встановлення причинно-наслідкових зв’язків,
елементарними навичками статистичного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає в ознайомленні з теоретико-методологічними засадами теорії і
практики формування іміджу людини, організації, товару.
Дисципліна передбачає надання студентам-бакалаврам систематизованих знань
щодо психологічних засад іміджмейкінгу та основних психотехнологій творення іміджу
як напрямку практичної діяльності психолога. Зміст дисципліни розкриває основні
механізми і закономірності виникнення та зміни іміджів, знайомить з основними
напрямками, формами та методами роботи психолога у цій царині, сприяє інтеграції вже
набутих студентами психологічних знань. Програма курсу розкриває особливості
предмету іміджмейкінгу, його теоретичних засад та історію розвитку, актуальні напрямки
досліджень і місце в системі суміжних дисциплін; сприяє формуванню навичок
технологізації наявного соціально-психологічного знання; оволодіння базовими
методами аналізу, проектування та корекції іміджів
Рекомендована та необхідна література
1. Бондаренко І. С. Іміджелогія у системі гуманітарних знань: культурно-освітні
стратегії. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2016. – 320 с.
2. Буторіна В. Б. Іміджеологія і PR підприємств туристичної галузі : навч.- метод.
посіб. - Кам’янець Подільський : ПП «Медобори-2006», 2015. - 112 с.
3. Кашпур А.А. Репутація: монографія. К.: Логос, 2015. 70с.
4. Корнієнко В. О., Антемюк В. Д., Буряченко О. В. Імідж та репутація політичної
партії: аксіологічні основи та шляхи оптимізації : монографія. Вінниця : ВНТУ,
2018. 236 с.
5. Шавкун І. Г. Формування іміджу організації : [навчальний посібник для
здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Менеджмент»]. -
Запоріжжя : ЗНУ, 2016. - 111 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота, практична робота, диспут, реферат
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді та доповнення під час семінарів і дискусій, аналітичні доповіді, реферати, творчі самостійні роботи,модульні контрольні роботи Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання для студентів, які набради понад 60 балів. Студенти, які впродовж семестру набрали менше 60 балів, але більше 40 балів ( критично-розрахунковий мінімум), складають залік. Залік проводиться у вигляді усного опитування за тематикою курсу та виконання творчого індивідуального завдання, які оцінюються у 20 балів. Студенти, які впродовж семестру набрали кількість балів меншу за критично-розрахунковий мінімум (40 балів) до складання заліку не допускаються. Зараховано / Passed - 60 – 100, Не зараховано / Fail – 0 - 59
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни