Психологія іміджмейкінгу

Освітня програма: Політична психологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологія іміджмейкінгу
Код дисципліни
ДВС.3.05.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР2. Розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань. ПР9. Пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язання ПР17. Демонструвати соціально відповідальну та свідому поведінку, слідувати гуманістичним та демократичним цінностям у професійній та громадській діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знати базові поняття загальної та соціальної психології; 2) вміти здійснювати пошук необхідної інформації, аналізувати та критично оцінювати її; формулювати суспільні запити та співвідносити їх із своєю професійною діяльністю 3) володіти навичками роботи з науково-довідковим апаратом бібліотек; основними методами збору та інтерпретації фактів соціальної дійсності; встановлення причинно-наслідкових зв’язків, елементарними навичками статистичного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає в ознайомленні з теоретико-методологічними засадами теорії і практики формування іміджу людини, організації, товару. Дисципліна передбачає надання студентам-бакалаврам систематизованих знань щодо психологічних засад іміджмейкінгу та основних психотехнологій творення іміджу як напрямку практичної діяльності психолога. Зміст дисципліни розкриває основні механізми і закономірності виникнення та зміни іміджів, знайомить з основними напрямками, формами та методами роботи психолога у цій царині, сприяє інтеграції вже набутих студентами психологічних знань. Програма курсу розкриває особливості предмету іміджмейкінгу, його теоретичних засад та історію розвитку, актуальні напрямки досліджень і місце в системі суміжних дисциплін; сприяє формуванню навичок технологізації наявного соціально-психологічного знання; оволодіння базовими методами аналізу, проектування та корекції іміджів
Рекомендована та необхідна література
1. Бондаренко І. С. Іміджелогія у системі гуманітарних знань: культурно-освітні стратегії. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2016. – 320 с. 2. Буторіна В. Б. Іміджеологія і PR підприємств туристичної галузі : навч.- метод. посіб. - Кам’янець Подільський : ПП «Медобори-2006», 2015. - 112 с. 3. Кашпур А.А. Репутація: монографія. К.: Логос, 2015. 70с. 4. Корнієнко В. О., Антемюк В. Д., Буряченко О. В. Імідж та репутація політичної партії: аксіологічні основи та шляхи оптимізації : монографія. Вінниця : ВНТУ, 2018. 236 с. 5. Шавкун І. Г. Формування іміджу організації : [навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Менеджмент»]. - Запоріжжя : ЗНУ, 2016. - 111 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота, практична робота, диспут, реферат
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді та доповнення під час семінарів і дискусій, аналітичні доповіді, реферати, творчі самостійні роботи,модульні контрольні роботи Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання для студентів, які набради понад 60 балів. Студенти, які впродовж семестру набрали менше 60 балів, але більше 40 балів ( критично-розрахунковий мінімум), складають залік. Залік проводиться у вигляді усного опитування за тематикою курсу та виконання творчого індивідуального завдання, які оцінюються у 20 балів. Студенти, які впродовж семестру набрали кількість балів меншу за критично-розрахунковий мінімум (40 балів) до складання заліку не допускаються. Зараховано / Passed - 60 – 100, Не зараховано / Fail – 0 - 59
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни