Психологія і педагогіка вищої школи
Освітня програма: Психологія дитинства та сім’ї з основами психотерапії
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Психологія і педагогіка вищої школи
Код дисципліни
ОК. 09
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР 1., ПР 2., ПР5., ПР 6., ПР 8., ПР 9.
Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: базові категорії педагогіки, загальної, соціальної психології, психології розвитку, педагогічної психології, педагогіки, онтогенетичні закономірності становлення психічних властивостей, станів і процесів, процесів формування та розвитку особистості, соціальних спільностей.
Вміти: застосовувати теоретичні знання з психології та педагогіки у процесі вивчення проблем, оцінки потреб, особливостей та ресурсів інших людей.
Володіти: сучасними інформаційно-комунікативними технологіями для вирішення завдань професійної діяльності; визначення індивідуальних потреб, вікових, гендерних, етнічних особливостей інших людей.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – забезпечити студентам магістратури загальну теор.-практ. підготовку, сприяти освоєнню технологій психол.-пед. супроводу освітнього процесу, сприяти формуванню проф. майбутніх викладачів.
Анотація навчальної дисципліни - дисципліна «Психологія і педагогіка вищої школи» належить до переліку нормативних дисциплін професійної підготовки фахівців з вищою освітою за спеціальністю «Психологія» денної форми навчання. Дисципліна орієнтована на практичний розвиток вміння організовувати навчально-виховну роботу у ЗВО. Зміст дисципліни розкриває психологічні закономірності, чинники, ефекти освітньо-професійної соціалізації особистості в умовах вишу.
Рекомендована та необхідна література
Власова О.І. Педагогічна психологія: Навчальний посібник. Київ, 2005. 400 с.
Марушкевич А. А. Педагогіка вищої школи : Теорія виховання: Навчальний посібник. Київ : ВПЦ «Київський університет», 2006. 80 с.
Мащенко Н.І. Основи педагогіки і психології вищої школи: Курс лекцій. 2-е вид., доп. й перероб. Кременчук, 2006. 272 с.
Москаленко А. М. Історія педагогіки: навч.-метод. посіб. Київ : ВПЦ “Київський університет”. 2014. 239 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичні завдання, обговорення дискусійних питань
Методи та критерії оцінювання
Тест, усні відповіді, опитування , практичні завдання,іспит.
Іспит.
Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом, 40 балів по 100 бальній шкалі.
Форма проведення – письмова. Види завдань – відкриті питання та творчі завдання; при цьому відповідь 1 відкрите питання – у 25 %; 2 відкрите питання – 25 %; відповідь на творче завдання – у 50 % від сукупної оцінки. Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним, не може бути меншою за 24 бали.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни