Соціальна реабілітація постраждалої сім’ї

Освітня програма: Соціальна реабілітація

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Соціальна реабілітація постраждалої сім’ї
Код дисципліни
ВБ 2.5.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
ПР 1; ПР 2; ПР 3; ПР 4; ПР 10; ПР 21; Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Обов`язковою вимогою для вивчення курсу є наявність знань з психології особистості, вікової психології, психології девіантної поведінки. Бажано також, щоб студенти мали початкові знання з патопсихології, наркології, медичної психології.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – – студенти мають оволодіти знаннями про форми проявів, причини, наслідки негативних впливів на сімейні стосунки та шляхи їх подолання. Анотація навчальної дисципліни Вплив зовнішніх негативних факторів на сімейні стосунки неоднозначний. Психотравмуючі події можуть згуртувати сім’ю, а можуть спричинити й руйнівні наслідки. Сім’я, яка постраждала від бойових дій, природних чи техногенних катастроф, соціально-економічних перетворень тощо здебільшого потребує допомоги соціальних служб. Дисципліна «Соціальна реабілітація постраждалої сім'ї» покликана розширити предметне поле професійної діяльності фахівця завдяки формуванню психологічних навичок та компетенцій, що дадуть змогу визначити системоутворюючі фактори ексклюзії сім’ї та знайти засоби, форми й методи її реабілітації.
Рекомендована та необхідна література
1. Дуб Віра. Реабілітаційна психологія: методичні матеріали семінарських занять [для студентів ВНЗ] / Віра Дуб. – Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ Дрогобицького Державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2017 – 92 с. 2. Максимова Н. Ю. Психологічна корекція особистості дітей, які зазнали насильства в сім'ї: Навчально-методичний посібник// Максименко С.Д., Болтівець С.І., Максимова Н.Ю., Губко О.В., та ін../ За ред.. Максимової Н.Ю. – К.: Вид-во: Міленіум, 2011. – 250 с. 3. Blended family advantages-disadvantages. [tiešsaiste]. Pieejams: Dittman, C.K., Farruggia, S.P., Keown, L.J., & Sanders, M.R. (2016). Dealing with Disobedience: An Evaluation of a Brief Parenting Intervention for Young Children Showing Noncompliant Behavior Problems. Child Psychiatry and Human Development 47(1), 102-112
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, практичне заняття, опитування.
Методи та критерії оцінювання
Опитування Практичне завдання У курсі передбачено 2 змістовних частини. Заняття проводяться у вигляді лекцій, семінарських заняття, передбачено тренінг при проведенні практичних занять Завершується дисципліна – заліком. Упродовж семестру, після завершення відповідних тем, проводяться тематичні письмові контрольні роботи із відкритими питаннями. Для студентів, які упродовж семестру не досягли мінімального рубіжного рівня оцінки. Умовою отримання позитивної результуючої оцінки з дисципліни є досягнення не менш як 60% від максимально можливої кількості балів. Відмінно / Excellent 90-100 Добре / Good 75-89 Задовільно / Satisfactory 60-74 Незадовільно / Fail 0-59 Зараховано / Passed 60-100 Не зараховано / Fail 0-59
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни