Адміністративні установи в Україні: проблеми розвитку
Освітня програма: Педагогіка вищої школи
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Адміністративні установи в Україні: проблеми розвитку
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
9 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
Здійснювати аналіз суспільних процесів у контексті аналізованої проблеми і демонструвати власне бачення шляхів її розв’язання. Формулювати власні обґрунтовані судження на основі аналізу відомої проблеми. Пояснювати характер певних подій та процесів з розумінням професійного та суспільного контексту.
Знати: предмет, завдання та методологію курсу “Адміністративні установи в Україні: проблеми розвитку”, її місце в системі навчальних дисциплін. Знати: положення вітчизняних нормативно-правових актів щодо визначення адміністративно-правового статусу адміністративних установ, їх функцій, компетенції, порядку прийняття індивідуальних адміністративно-правових актів щодо приватних осіб. Вміти на ґрунті знань з адміністративного права та розвитку адміністративних установ прогнозувати їх розвиток та функціонування в сучасних умовах.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання про доктринальне розуміння природи і сутності адміністративних органів, виконавчої влади, управлінських відносин, що отримуються в результаті вивчення навчальної дисципліни «Адміністративне право»; володіння навичками сприйняття та аналізу положень нормативно-правових актів, що регулюють діяльність органів виконавчої влади. При вивченні дисципліни розкриваються на основі системного та структурно-функціонального, порівняльно-правового аналізу: а) положення щодо сучасного адміністративно-правового статусу адміністративних установ; б) функцій, компетенції, порядку прийняття адміністративних актів; в) систему адміністративних установ в Україні та їх розвиток в контексті адміністративно-правової реформи.
Зміст навчальної дисципліни
При вивченні дисципліни розкриваються на основі системного та структурно-функціонального, порівняльно-правового аналізу: а) положення щодо сучасного адміністративно-правового статусу адміністративних установ; б) функцій, компетенції, порядку прийняття адміністративних актів; в) систему адміністративних установ в Україні та їх розвиток в контексті адміністративно-правової реформи; г) приклади європейського досвіду організації системи адміністративних установ; д) сучасні проблеми створення, ліквідації, взаємодії адміністративних установ в Україні, удосконалення їх діяльності та правового регулювання.
Рекомендована та необхідна література
1.Адміністративне право України. Повний курс: підручник / В. Галунько, П. Діхтієвський, О. Кузьменко та ін.; за ред. В. Галунька, О. Правоторової. – Видання третє. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2020. – 584 с.2. Децентралізація в Україні.К., 2016. 3.Пухтецька А.А. Принципи адм. права: моногр.Х.: ПП Панов. 4. Адміністративне право України: повний курс. Підручник під ред. Галунько В.Херсон: ОЛДІ-Плюс, 2021. 584 с.
5. Адміністративне судочинство в Україні: кол. мон.: Під ред. В. Галунько. Херсон: ОЛДІ-Плюс, 2021. 846 с.6. Загальне адмін. право: підручник Під ред. І.С. Гриценка. К.: Юрінком Інтер, 2015. 568 с.7. Пухтецька А.А. Про удоск. положень КУпАП: критичний огляд зак. ініціатив. Часопис КУП НАН України. 2021. № 1. С. 129-134.8. Конст.Укр.: офіц. вид.К., 2021.65 с. 9. Кабінет Міністрів України: офіц. сайт.URL.: www.kmu.gov.ua.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські, практичні заняття, опитування, виконання завдань, розв’язання кейсів, вирішення тестів, практичних ситуацій, формування пропозицій для розвитку законодавства.
Використовуються сучасні інтерактивні методи викладання з застосуванням сучасних інформаційних технологій, засобів комунікації.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за модульно-рейтинговою системою, загальну кількість балів формують семестрові бали, отримані під час опанування навчальних модулів. Форми оцінювання студентів - семестрові форми оцінювання: експрес опитування – від 1 до 4 балів; колоквіум – від 3 до 4 балів; доповіді та наукові роботи – від 6 до 7 балів; тестування (з набору суджень вибрати вірні) – від 6 до 7 балів;
дві модульні контрольні роботи – від 2 до 4 балів за кожну (всього: від 6 до 12 балів); проміжний контроль (підсумкова контрольна робота) – 2 до 6 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни