Психологія реклами

Освітня програма: Психологія бак заочн

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологія реклами
Код дисципліни
ДВС.3.11.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР1. Аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання. ПР9. Пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язання.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Студент повинен знати: основні поняття загальної та соціальної психології, знати основні властивості психічних процесів, закономірності спілкування та взаємодії, механізми соціально-психологічного впливу. 2.Студент повинен вміти: оперувати поняттєво-категоріальним апаратом загальної та соціальної психології, розпізнавати та кваліфікувати певні психологічні процеси та явища, орієнтуватися в методах дослідження психічних явищ. 3.Студент повинен володіти: навичками теоретичного аналізу, планування та реалізації соціально-психологічних досліджень, комунікативними навичками для презентації власних розвідок, дискусій та групової роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає в забезпеченні загальної теоретичної підготовки студентів у розумінні психологічної природи та сутності реклами, а також в оволодінні основними навичками психологічного забезпечення рекламної діяльності. У структурі дисципліни передбачено 3 змістових модулі. Перший присвячений вивченню загальних методологічних засад рекламної діяльності як специфічного виду комунікації. Другий – питанням психологічної природи реклами та актуалізації різних психічних пізнавальних процесів суб’єктів рекламної комунікації. Третій модуль присвячено прикладним аспектам рекламної діяльності, зокрема вивченню психологічних механізмів та окремих технік рекламного впливу
Рекомендована та необхідна література
1. Бутенко Н.Ю. Соціальна психологія в рекламі: навч. Посібник. К: КНЕУ, 2006. 384 с. 2. Джефкінс Френк. Реклама: практичний посібник; пер. з 4-го англ. вид. О. О. Чистякова. К. : Знання, 2008. 565 с. 3. Зазимко О.В., Корольчук М.С., Корольчук В.М. та ін. Психологія реклами: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т. 2016. 384 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Модульні контрольні роботи, аналітична самостійна робота (есе), творча самостійна робота, усна доповідь (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення). Оцінювання під час навчального періоду (мінімально 48 /максимально 80): усні відповіді –15/24 балів; аналітичні есе - 7/12 балів; творча самостійна робота - 12/18 балів; модульні контрольні роботи: 14/26 балів. Форма підсумкового контролю: залік Студент не допускається до заліку, якщо під час семестру набрав менше, ніж 48 балів. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом на заліку 20 балів, мінімальна – 12 балів. Шкала відповідності оцінок: 60-100: Зараховано 0-59: Не зараховано
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни