Ігрові та інтерактивні технології в соціальній роботі

Освітня програма: Соціальна робота бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Ігрові та інтерактивні технології в соціальній роботі
Код дисципліни
ОК.22
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР 3., ПР 5., ПР19. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: історію створення ігор та ігрових технологій; базові культурні форми розвиту через ігри; методологію проектування ігор та ігрових технологій; практику та можливості застосування ігор та ігрових технологій у соціальній роботі; специфіку кожної з базових форм ігрових технологій для рішення соціальних проблем. Вміти: самостійно визначати й аналізувати інтерактивні та ігрові методи та технології соціальної роботи для різних категорій клієнтів; інтегрувати теоретичні та практичні фахові знання та навички у практику соціальної роботи; розрізняти світ гри та ігровий простір; будувати програми ігр та включення ігрових технологій в соціальну роботу; використовувати методи включення клієнтів у ігрові форми роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Метою даного курсу є створення умов для набуття студентами знань, вмінь та навичок реалізовувати набуті фахові знання та вміння у практиці роботи з клієнтами соціальних служб за допомогою ігрових та інтерактивних технологій. Використання ними ігрових та інтерактивних технологій роботи для вирішення різних завдань соціальної роботи. Набуття досвіду роботи з інтерактивними технологіями, підбору, розробки та впровадження різних типів ігрової та інтерактивної діяльності. Велика увага приділяється розширенню діяльнісного репертуару соціальних працівників шляхом застосування різих видів ігрових та інтерактивних технологій в соціальній роботі. На семінарських заняттях студенти опрацьовують отримані знання, розв’язують окремі питання певних ситуацій у соціальні роботі з іграми та ігровими технологіями, готують самостійні проекти ігор.
Рекомендована та необхідна література
1. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : навч. посіб. К. : Академвидав, 2004. 352 с. 2. Енциклопедія освіти / гол. ред. В. Г. Кремень. К. : Юрінком Інтер, 2008. 1040 с. 3. Ігри дорослих. Інтерактивні методи навчання / упоряд. Л. Галіцина. К.: Ред. загальнопед. газ., 2005. – 128 с 4. Кічук Н. В. Ігрове проектування як інтерактивна дидактична технологія підготовки фахівців // Наука і освіта. 2005. № 3–4. С. 61–65. 5. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи. К. : Генеза, 1999. – 389 с. 6. Яворська Ж. Ділові ігри та їх роль у підготовці сучасних фахівців// Вісник Львівського Університету. – 2005. – Вип. 19. – С. 241–246.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичні завдання, обговорення дискусійних питань
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді , практичні завдання, проекти, залік. Максимальна кількість балів за семестр 60 балів. Форма проведення заліку усна, відповідно до попередньо надісланих творчих завдань та проектів. Мінімальна кількість балів допуску до заліку 36 балів. Кількість балів набраних за семестр оголошується попередньо.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни