Тренінг життєвого цілепокладання
Освітня програма: Соціальна робота бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Тренінг життєвого цілепокладання
Код дисципліни
ВБ. 11.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР1, ПР5, ПР8, ПР10, ПР18.
Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: Зміст понять «кар'єрне зростання», «професійний і особистісний розвиток», «особистість професіонала»; власні життєві та професійні цілі; розуміти власне професійне Я; шляхи подолання особистісних утруднень у професійній діяльності;
Вміти: приймати себе в професії, усвідомлювати свої життєві цілі; застосовувати засоби самоуправління у професійній діяльності та особистому житті; підвищувати рівень конгруентності як умови позитивного особистісного розвитку; розвинути психологічну готовність до виконання професійних обов’язків.
Зміст навчальної дисципліни
Метою навчальної дисципліни є створення умов для усвідомлення власних професійних можливостей і життєвих цілей, професійного зростання, а також професійної ідентичності шляхом рефлексії та вербалізації учасниками життєвих, професійних цінностей та принципів; формування позитивної «Я-концепції»; вирішення професійно-творчих завдань; гармонізації емоційного стану. Тренінгова форма роботи сприяє кращому розумінню учасниками власного внутрішнього світу, усвідомленню можливостей зміни себе на краще, допомагає зрозуміти власні почуття, переглянути сформовані стереотипи, навчає ефективним моделям поведінки тощо.
Рекомендована та необхідна література
1. Айві А. Цілеспрямоване інтерв’ювання і консультування: сприяння розвитку клієнта. – Навчальний посібник. – К.: Сфера, 1998. – 342 с.
2. Психологія соціальної роботи: підручник / за ред. Ю.М. Швалба. – К.: «Основа», 2014. – 448 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Тренінги, практичні завдання, рольові ігри, самостійна робота, виконання навчальних завдань та складання проміжних форм контролю.
Методи та критерії оцінювання
Виконання навчальних практичних завдань та складання проміжних форм контролю. Мінімальна кількість балів допуску до заліку 36 балів/максимальна - 60. Кількість балів набраних за семестр оголошується попередньо. Підсумкова оцінка 0-59 – не зараховано. 60-100 залік. Оцінка формується як сума усіх балів, набраних упродовж семестру.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни