Технології соціальної анімації

Освітня програма: Соціальна робота бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Технології соціальної анімації
Код дисципліни
ВБ.5.03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР5. Теоретично аргументувати шляхи подолання проблем та складних життєвих обставин, обирати ефективні методи їх вирішення, передбачати наслідки. ПР23. Конструювати процес та результат соціальної роботи в межах поставлених завдань, використовувати кількісні та якісні показники, коригувати план роботи відповідно до результатів оцінки.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: - - Соціально-психологічні особливості дитячого віку; - - Систему соціальних організацій, які працюють у сфері захисту прав дітей; - - Класифікацію технологій соціальної роботи; Вміти: - - Встановлювати контакт з неповнолітніми клієнтами; - Володіти: - - Навичками розробки соціальних заходів.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна передбачає формування професійних навичок при здійсненні заходів з організації дозвілля для дітей з використанням технологій соціальної анімації. Студенти опановують зміст, специфіку та особливості використання технологій соціальної анімації для вирішення професійних задач. Окрема увага приділяється вивченню діяльності служб, які займаються соціальною роботою з дітьми, зокрема особливостями застосування соціальної анімації з дітьми, як мають різні види захворювань. Також під час вивчення курсу студенти ознайомлюються із інструментами соціальної анімації, та у тренувальному середовищі набувають навички їх реалізації. Це забезпечується шляхом тренувальної розробки програми роботи з дітьми.
Рекомендована та необхідна література
1. Boiko, Olha & Isachenko, Victoria. (2021). Social animations as a technology of integration of youth with disabilities. Social work and social education. 147-153. 2. Vadivu, Senthil & R, Ancy & Vallabadoss, Christopher Amalraj. (2021). Animation Therapy for Improving Social Interaction in Children with Autism Spectrum Disorder. 13. 02-08. 3. Семигіна Т. В. Сучасна соціальна робота. Київ, 2020. 276 с. 4. Скорик Т. В. Соціальна анімація як провідна технологія сучасної соціокультурної діяльності. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2018. Вип. 151(2). С. 219-222. 5. Технології соціальної роботи і соціальної допомоги в умовах трансформаційного періоду: навчально-методичний посібник / за заг. ред. А. О. Поляничко, А. В. Кирилюк. Суми : ФОП Цьома, 2020. 336 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота, групове обговорення, навчальна гра, перегляд навчальних відео
Методи та критерії оцінювання
Написання критичного есе, проходження опитування, участь у груповій роботі, підготовка плану заходів з мобільної соціальної роботи для визначеної групи клієнтів, підсумкове есе. Оцінювання упродовж семестру: написання критичних есе або письмових робіт – до 7 балів, усні відповіді на семінарах, групова робота – до 5 балів, підготовка плану заходів з мобільної соціальної роботи для визначеної групи клієнтів − до 20 балів, підсумкове есе – до 15 балів. Усього за семестр студент максимально може отримати 60 балів, але не менше 36 балів для допуску до іспиту. Форма підсумкового контролю – іспит. Максимальна оцінка – 40 балів, мінімальна – 24 бали. За результатами роботи протягом семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як сума оцінок за семестр та оцінки за іспит: 0-59 – незадовільно 60-74 – задовільно 75-89 – добре 90-100 – відмінно
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни