Педагогіка

Освітня програма: Соціальна робота бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Педагогіка
Код дисципліни
ОК.16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР16. Застосовувати методи менеджменту для організації власної професійної діяльності та управління діяльністю соціальних робітників і волонтерів, іншого персоналу. ПР20. Виявляти етичні дилеми та суперечності у професійній діяльності та застосовувати засоби супервізії для їх розв’язання.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
успішне опанування курсу «Основи психології»; усвідомлення значення цілеспрямованого навчання і виховання особистості; володіння елементарними навичками формування основних регуляторів діяльності і поведінки в групі.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни - надання студентам систематизованих знань, розкриття закономірностей освітнього процесу, формування у них комплексних компетентностей для роботи в закладах освіти у відповідності до державних стандартів, вимог МОН України, уміння забезпечувати педагогічне спілкування, впливати на розвиток морально-етичних якостей та цінностей особистості. У курсі «Педагогіка» розкриваються основні поняття та категорії педагогіки, методи науково- педагогічних досліджень, складові дидактики та теорії виховання (їх принципи, методи, прийоми, види, засоби, напрями розвитку тощо), наукові засади управління сучасною школою. Відбувається формування педагогічного мислення, навчання аналізу педагогічної дійсності, свідомому оволодінню професійно-педагогічними вміннями та навичками.
Рекомендована та необхідна література
Власова О.І., Марушкевич А.А. Основи психології та педагогіки. Київ, 2010. Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності (Схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2018 р. № 710-р). https: //zakon.rada.gov.ua/laws/show/710-2018-p#Text Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді // Інф. зб. та коментарі Міністерства освіти і науки України. 2015. №8. С.87-95. Марушкевич А.А., Спіцин Є.С. Педагогіка: підручник. К.: ВПЦ «Київський університет», 2019. Марушкевич А.А., Спіцин Є.С., Кошечко Н.В. Педагогіка (в структурно-логічних схемах та таблицях): навчальний посібник. K.: ТОВ «Центр поліграфії «КОМПРИНТ», 2020.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота,
Методи та критерії оцінювання
Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум - 20 балів для одержання допуску до екзамену обов’язково виконати творче завдання підвищеної складності, яке оцінюється у 40 балів. Рекомендований мінімум для допуску до іспиту - 36 балів. Під час занять оцінюються: усна відповідь, презентація, есе, виконання практичних, самостійних завдань. Модульна контрольна робота № 1 виконується і оцінюється після завершення першого модулю (теми № 1-6), модульна контрольна робота № 2 виконується після завершення 2 модулю (теми № 7-10). Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60 балів. Іспит - 40 балів. Сумарно студент може опанувати максимально 100 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни