Тренінг соціально-психологічної компетентності
Освітня програма: Психологія бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Тренінг соціально-психологічної компетентності
Код дисципліни
ДВС.3.14.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опанування дисциплін «Загальна психологія» «Соціальна психологія», «Психологія спілкування», «Психологія індивідуальних відмінностей»; 2) знання теоретичних основ з індивідуальної, групової психології, психології комунікацій, психології навчання; 3) володіння елементарними навичками саморегуляції емоційного стану, проведення інтерв’ювання, діагностики особистості, навчання дітей і дорослих.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни - засвоєння студентами основних понять, принципів побудови та проведення психологічних тренінгів з розвитку соціально-психологічної компетентності, а також оволодіння навичками застосовування тренінгових технологій на практиці.
Дисципліна присвячена вивченню теоретичних і методичних засад проведення психологічних тренінгів з розвитку соціально- психологічної компетентності. Вона є досить важливою дисципліною для підготовки сучасного практичного психолога. Програма курсу передбачає розгляд концептуальних методичних питань для ефективного розвитку важливих соціально психологічних навичок, спрямованих на: особисте зростання, управління власними ресурсами, якісну комунікацію, стресостійкість.
Рекомендована та необхідна література
1. Зеленин В. Коучинг статуса: социальный лифт. Учебное пособие. Киев. 2019. 576 с.
2. Кузікова С.Б. Теорія і практика вікової психокорекції: Навч.посібник. — Суми: ВТД «Університетська книга», 2006. - 384с.
3. Мороз Л.І. Основи психологічного тренінгу. - К.: ПАЛИВОДА, 2004. - 254 с
4. Мілютіна К.Л., Трофімов А.Ю. Психологія сучасного бізнесу : навч. посіб. Київ : Видавництво Ліра-К, 2019. 168 с.
5. Романова С. М. Коучінг як нова технологія в професійній освіті. Київ. Вісник Нац. авіац. ун-ту. Серія : Педагогіка. Психологія. - 2010. - Вип. 3. - С. 83-86.
6. Савченко Г.В. Навчально-методичний посібник з організації та проведення тренінгу: «Професійно-психологічна підготовка суддів» - Київ: ТОВ «Горизонт», 2016. - 104 с.
7. Технології роботи організаційних психологів: Навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. та слухачів ін-тів післядиплом. освіти / За наук. ред. Л. М. Карамушки. - К.: Фірма «ІНКОС», 2005. - 366 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекції, семінарські заняття, творчі роботи, доповіді, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Презентація, усна відповідь „5” х 3 = 15 „10” х 3 = 30
Виконання індивідуальних робіт „10” х 3 = 30 „15” х 3 = 45
Виконання творчого проекту „15” х 1 = 15 „24” х 1 = 20
Завершується дисципліна - Залік
Підсумкове оцінювання: сума балів отримана за результатами підготовки та захисту творчих проектів виступає оцінкою для проміжного контролю.
Зараховано / Passed 60-100
Не зараховано / Fail 0-59
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни