Міжнародні інвестиції

Освітня програма: Міжнародна економіка (бакалавр)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Міжнародні інвестиції
Код дисципліни
ВБ 1.1.3 (МІД)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН5. Застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади). ПРН9. Усвідомлювати основні особливості сучасної світової та національної економіки, інституційної структури, напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави. ПРН12. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати. ПРН18. Використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність. ПРН26. Застосовувати інформацію про новітні явища і процеси, що відбуваються в міжнародній економічній системі, та формувати стратегії діяльності її суб’єктів у глобальному середовищі.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: сутність та методи організації підприємницької діяльності, зміст економічних показників, форми міжнародних економічних відносин. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та візуалізації статистичних та первинних даних, роботи з нормативно-правовою базою, навичками розрахунку економічних показників.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна вивчає форми, особливості та стратегії міжнародної інвестиційної діяльності. Складається з таких модулів: Змістовий модуль 1. «Теоретичні засади та інструменти міжнародного інвестування» – теми 1-6, в якому розглядаються сутність та форми міжнародної інвестиційної діяльності; фактори розвитку та тенденції міжнародної інвестиційної діяльності; теорії міжнародного інвестування та аспекти їх застосування в сучасній практиці; стратегії та інструменти діяльності на міжнародних інвестиційних ринках; принципи формування міжнародного інвестиційного портфелю. Змістовий модуль 2. «Економічні форми та практичні аспекти міжнародного інвестування», теми 7-13, в якому розглядаються особливості міжнародної інвестиційної діяльності на ринках акцій, облігацій, деривативів, золота; специфіка міжнародного прямого та портфельного інвестування; підходи до оцінки ефективності прямих та портфельних міжнародних інвестицій; засади та напрямки регулювання міжнародного інвестування.
Рекомендована та необхідна література
Задоя А.О. Міжнародна інвестиційна діяльність: навчальний посібник. Дніпро: Університет ім. Альфреда Нобеля, 2018. 122 с Мельник В.В., Козюк В.В. Міжнародна інвестиційна діяльність: Навч. посібн. Тернопіль: Карт-бланш, 2003. 249 с. Міжнародна економіка: Практикум. Навчальний посібник / За заг. ред. проф.Старостіної А.О. К.: НВП «Інтерсервіс», 2015. 416 с. Міжнародна економіка: термінологічний словник /За заг. ред. А.О. Старостіної. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2017. 248 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, консультації, самостійна робота, ділова гра, проект
Методи та критерії оцінювання
Дискусія, опитування, презентація творчих групових та індивідуальних завдань, есе, розв’язування задач, ділова гра, модульна контрольна робота, захист індивідуального проекту, іспит - семестрове оцінювання: 1. Опитування, презентація творчих групових та індивідуальних завдань, розв’язування задач, модульна контрольна робота – 40 балів / 24 балів; 2. Виконання та захист індивідуального проекту – 20 балів /12 бала; - підсумкове оцінювання у формі іспиту – 40/24 балів. На іспит виноситься наступні завдання: тести, творчі завдання, задачі, категорії. Студент не допускається до складання іспиту, якщо протягом семестру отримав менше, ніж 36 балів. Якщо оцінка студента на іспиті є нижчою від мінімального порогового рівня (24 бала), то бали за іспит не додаються до семестрової оцінки (вважаються рівними нулю), а підсумкова оцінка із дисципліни є незадовільною.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет