Кваліфікаційна робота магістра

Освітня програма: Міжнародна економіка (освітньо-наукова, маг)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Кваліфікаційна робота магістра
Код дисципліни
ОК 12
Тип модуля
Кваліфікаційна робота
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово; – дотримуватися принципів академічної доброчесності; – обирати ефективні методи управління економічною діяльністю, обґрунтовувати пропоновані рішення на основі релевантних даних та наукових і прикладних досліджень; – збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань; – приймати ефективні рішення за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, методів та інструментарію соціально-економічних досліджень; – визначати та критично оцінювати стан та тенденції соціально-економічного розвитку, формувати та аналізувати моделі економічних систем та процесів; – планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження, робити обґрунтовані висновки за результатами досліджень, презентувати результати, аргументувати свою думку
Зміст навчальної дисципліни
Кваліфікаційна робота магістра (КРМ) – це самостійне дослідження, виконане студентом на завершальному етапі навчання у вищому навчальному закладі. Вона є документом, на підставі якого Атестаційна комісія приймає рішення про присвоєння студенту певної кваліфікації на основі визначення рівня його теоретичної підготовки та готовності до самостійної практичної роботи за фахом. Головні риси магістерської роботи: – глибоке теоретичне узагальнення вітчизняної та іноземної літератури за предметом дослідження; – необхідність самостійного конструювання понятійного апарату; – наявність елементів наукової новизни; – базування висновків та практичних рекомендацій на проведеному дослідженні й первинній інформації; – оцінка економічної ефективності запропонованих стратегій та маркетингових заходів.
Рекомендована та необхідна література
Ochkina N. Yu. Trends in the development of advertising communications in global interactive space. Herald of Kyiv Taras Shevchenko National University. Series "Economy". 2014. No. 162. P. 30-34. 2. Starostina A., Kravchenko V. Essence and practicality application of the technique of constructing a categorical apparatus economic sciences. Kyiv National Herald Taras Shevchenko University. "Economy" series. 2011. No 128. P. 5–10. 3. Starostina A., Pikus R., Kravchenko V. Innovative Activities within Ukrainian Insurance Companies. Marketing and Management of Innovations. 2020. Vol. 2, P. 44-55. (Web of Science) 4. Starostina A., Osetskyi V., Kravchenko V. Evaluation of results scientific activity in classical universities entrepreneurial type in the conditions of European integration. Herald Taras Shevchenko Kyiv National University. Series: "Economics". 2018. No. 4 (199). P. 35-45. (Index Copernicus)
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Написання та захист кваліфікаційної роботи
Методи та критерії оцінювання
Підсумкову, диференційовану за національною та європейською (бальною) шкалою оцінку кваліфікаційної роботи магістра визначає атестаційна комісія, рішення якої є остаточним й оскарженню не підлягає. Захист роботи відбувається публічно, а до складу атестаційної комісії можуть включатися представники роботодавців, стейкхолдерів та їх об’єднань. На захисті кваліфікаційної роботи перевіряються вміння обґрунтовувати теоретичні засади дослідження процесів та явищ в міжнародній економічній системі та розробляти ефективні практичні рекомендації щодо стратегічного розвитку суб’єктів міжнародної економіки.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни