Етика ділового спілкування
Освітня програма: Міжнародна економіка (бакалавр)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Етика ділового спілкування
Код дисципліни
ВБ 2.1.5
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР19. Дотримуватися здорового способу життя, безпеки життєдіяльності співробітників та здійснювати заходи щодо збереження навколишнього середовища.
ПР20. Виконувати професійні функції з урахуванням вимог соціальної відповідальності, трудової дисципліни, вміти планувати та управляти часом.
ПР21. Розуміти вимоги до діяльності за спеціальністю, зумовлені необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення цього курсу студенти мають знати: основні етапи та характеристики історико-культурного процесу; основні економічні вчення та їхні ціннісні засади; основні методи дослідження особливостей та специфіки економічних практик в умовах глобалізованого світу; провідні принципи економічної політики в контексті цивілізаційних викликів сучасності вміти виокремлювати та аналізувати інформацію щодо сучасних економічних практик; застосовувати терміни, категорії, класифікації філософії, економічної теорії, соціології, менеджменту щодо суперечливих явищ та процесів економічної реальності; володіти елементарними навичками роботи з консолідованою інформацією, а саме, отримувати та аналізувати інформацію з різних джерел та системно опрацьовувати різнотипні інформаційні ресурси.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна знайомить студентів з основним понятійно-категоріальним апаратом етики, її методами та інструментарієм для виокремлення моральної проблематики в контексті ділового спілкування. Артикулюються причини запиту на оновлення ціннісних засад у діловому спілкуванні як такому та, зокрема, у сфері економічної діяльності. Розглядається предметне поле та категоріальний апарат етики; ціннісні засади ділового спілкування, його види та форми, морально-нормативні вимоги щодо вербального та невербального спілкування; провідна роль емоційного інтелекту в контексті ділового спілкування; стратегії управління та тактики поведінки в конфліктних ситуаціях; особливості міжкультурної комунікації в контексті національних ділових культур світу та кроскультурні компетенції у діловому спілкуванні. Акцентується вплив культури ділового спілкування на кінцеву ефективність функціонування організації.
Рекомендована та необхідна література
Гестеланд Р. Кросс-культурное поведение в бизнесе. – Днепропетровск,2003. – 189 с.
Гоулман Д. Емоційний інтелект. – Х.:Віват,2019. – 512 с.
Етика // Етика. Естетика. Навч посіб./ за наук. ред. Панченко В. І. – К.: «Центр учбової літератури»,2014. – С. 4 – 188.
Льюис Р. Д. Деловые культуры в международном бизнесе. От столкновения к взаимопониманию. – М., 2001. – 448 с.
Професійна та корпоративна етика: навч. посібник. – К.: ВПЦ «Київський університет, 2019. – 368 с
Ельбек М. Одне життя: як ми розучилися жити змістовно. – К.:Yakaboo Publishing, 2020. – 192 с.
Корсунський С. Як будувати відносини з країнами Азії (економіка, дипломатія, культурні особливості). – Х.:Vivat,2021. – 288 с.
Партридж Д. Люди чи прибуток: Ламай систему. Живи з метою. Будь успішним. – К.:КНИГОЛАВ,2017. – 240 с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Доповідь, дискусія, контрольна робота, есе, ситуаційний аналіз, проєктна робота
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни