Історія першої східної мови

Освітня програма: Корейська мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Історія першої східної мови
Код дисципліни
ННД.16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Опис результатів навчання подано у Освітняй програмі. Основні з них: ПРН 7. Розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів. ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію корейської мови і літератури, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 9. Характеризувати діалектні та соціальні різновиди корейської мови, описувати соціолінгвальну ситуацію. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання основних термінів і понять загального мовознавства. Володіння базовими знаннями з корейської мови. Успішне вивчення дисциплін "Лексикологія першої мови", "Теоретична граматика першої східної мови".
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – надати студентам системні знання про основні етапи розвитку корейської мови. Навчити студентів розуміти головні відмінності фонетичної, лексичної, граматичної систем корейської мови на різних етапах її історичного розвитку, розуміти опис морфології та синтаксису в дослідженнях, орієнтованих на вивчення корейської мови в діахронії.
Рекомендована та необхідна література
Sohn H.-M. The Korean Language. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. 468 p. Tranter N. The Languages of Japan and Korea. London, New York: Routledge, 2012 . 516 p. 강희숙, 양명희, 박동근. 한국인 이름의 사회언어학. 서울: 역락, 2016. 317 с. 고연희, 김동준, 정민. 한국학, 그림을 그리다. 서울: 태학사, 2013. 550 с. 권재일. 한국어 문법론.서울: 태학사, 2012. 467 с. 김광희. 실무자를 위한 정서법과 국어 생활. 서울: 학문사, 2010. 212 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, відповідь на семінарському занятті, модульна контрольна робота, іспит
Методи та критерії оцінювання
Семестрова робота — мін. 36 балів, макс. 60 балів, іспит — мін. 24 бали, макс. 40 балів. Докладний опис критеріїв оцінювання міститься в робочій програмі дисципліни.
Мова викладання
українська, корейська