Міжнародний бізнес

Освітня програма: Міжнародне право (ОКР бакалавр, мова програми - англійська)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Міжнародний бізнес
Код дисципліни
ВБ4.8
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати риси, предмет та суб’єкти, види, критерії поділу, середовище та перспективи розвитку сучасного міжнародного бізнесу; природу, економічний зміст, види і форми, критерії класифікації власності як економічної системи; суть, види, роль корпорацій в системі міжнароднх економічних відносин, форми об’єднань корпорації, транснаціональні корпорації як суб’єкти міжнародного бізнесу; суть, структура та інструменти регулювання механізму міжнародного бізнесу; стратегії конкурентоспроможності компаній; теоретико-методологічні основи ціноутворення; різновиди та основні характеристики ділових операцій в міжнародному бізнесі; розвиток світової системи торгівлі, удосконалення та уніфікація методів та інструментів регулювання ділових операцій на державному та міжнародному рівнях.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання основ економічної теорії, макроекономіки, мікроекономіки, міжнародного менеджменту тощо; вміння аналізувати макро- та мікросередовище міжнародного бізнесу, визначати та обґрунтовувати методи прийняття управлінських рішень, планувати діяльність підприємства на основі набутих знань з попередніх дисциплін в умовах динамічних змін функціонування світового господарства; володіння навичками аналітичного дослідження та аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Тематичний план дисципліни: Тема 1. Генеза і сутність міжнародного бізнесу Тема 2. Основні інструменти з міжнародного бізнесу і як їх використовувати
Рекомендована та необхідна література
1. Allison, G. 2017. Destined for war: Can America and China escape Thucydides’ trap?. New York: Houghton Mifflin Harcourt. 2. Castells, M. 2002. The internet galaxy: Reflections on the internet, business, and society. Oxford: Oxford University Press. 3. Charles W.L. Hill, G.Tomas M. Hult. 2019 International Business. Competing in the Global Marketplace, 12Edition. - N.Y.: Mc. Graw Hill, - 675p. 4. Cuervo-Cazurra, A. (Ed). 2017. State-owned multinationals: Governments in global business. Cham: Palgrave Macmillan. 5. Giroud, A. 2014. MNEs in Asian business systems. In M. A. Witt & G. Redding (Eds), The Oxford handbook of Asian business systems: 441–464. Oxford: Oxford University Press.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Поточний контроль: усні відповіді на семінарі (до 42 балів), виконання самостійних робіт (до 18 балів), вирішення кейсів у форматі мут-корт, case-study та підготовка промови (до 10 балів), підсумкова модульна контрольна робота (до 30 балів). Формою підсумкового контролю є залік.
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра Міжнародного Бізнесу
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин