Управління персоналом

Освітня програма: Міжнародна економіка (освітньо-наукова, маг)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Управління персоналом
Код дисципліни
ОК 15
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. ПРН8. Використовувати методи міжособистісної комунікації при вирішенні колективних задач, веденні переговорів наукових дискусій у сфері маркетингу. ПРН9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. TПРН13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. ПРН14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи менеджменту 2. Вміти формулювати управлінські цілі
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: Змістовий модуль 1. «Управління людськими ресурсами», який присвячено розгляду суті та змісту управління людськими ресурсами, принципам управління людськими ресурсами, питанням обліку персоналу, теоріям управління персоналом, а також питанням кар’єрного розвитку, мотивації персоналу тощо. Змістовий модуль 2. "Професійна та корпоративна етика",який розглядає сутність професійної та корпоративної етики, етичні аспекти професійної підготовки, кар’єрного розвитку, вивільнення та звільнення персоналу.
Рекомендована та необхідна література
ьні засади розвитку підприємництва в Україні: Монографія / Л.В. Пащук. Київ: Вид-во ТОВ «ТРОПЕА», 2020. – 268 с. Пащук Л.В. Українська мрія. Я – підприємець! Монографія: / Л.В. Пащук. – Київ: Майстер книг, 2020 – 348 с. Armstrong M., Taylor S. Armstrong’s Handbook on Human Resource Management, KoganPage, London, UK, 2014 Котлер Ф. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм: Підручник. – М.: Юніті-Діана, 2013. – 1046 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекцій – 28 год. Семінари – 28 год. Консультації – 4 год. Самостійна робота - 120 год.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання групових міні-проектів, опитування, домашньої роботи, індивідуального проекту, котрольних робіт – максимально 60 балів / assessment of group mini-projects, surveys, homework, individual project, tests – max 60 points; Оцінювання завдань іспиту – максимально 40 балів / final assessment – max 40 points. * У випадку виникнення додаткових питань та складних ситуацій під час навчального процесу, їх вирішення здійснюється з посиланням на засади Положення про організацію освітнього процесу у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Лідія Віталіївна Пащук
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет