Ринкова поведінка споживачів

Освітня програма: Міжнародна економіка (освітньо-наукова, маг)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Ринкова поведінка споживачів
Код дисципліни
ОК 14
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН8. Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань. ПРН11. Визначати та критично оцінювати стан та тенденції соціально-економічного розвитку, формувати та аналізувати моделі економічних систем та процесів. ПРН12. Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики. ПРН15. Планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження, робити обґрунтовані висновки за результатами досліджень, презентувати результати, аргументувати свою думку. ПРН19. Застосовувати методи дослідження міжнародних та глобальних ринків, обґрунтовувати на цій основі ефективні стратегії виходу та діяльності
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основні поняття та закони сучасної економічної теорії, принципи маркетингу та міжнародного маркетингу, методику ринкових досліджень. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та презентації первинної маркетингової інформації, здійснювати ринкові дослідження, аналізувати розвиток міжнародних товарних ринків, визначати чинники, що впливають на формування попиту.
Зміст навчальної дисципліни
Програму навчальної дисципліни складають змістовні модулі: Змістовий модуль 1. «Теоретичні основи аналізу поведінки споживачів та чинники впливу на неї», який передбачає ознайомлення із сучасними теоретичними підходами до вивчення поведінки споживачів, розгляд впливу психології, соціології, мікроекономіки на розвиток науки, ознайомлення з моделями споживчої поведінки, розгляд факторів зовнішнього впливу на споживачів, розгляд особливостей мотивації споживача, ознайомлення із методами досліджень поведінки споживачів. Змістовий модуль 2. «Процес прийняття споживчих рішень та маркетингові інструменти управління споживчою поведінкою», який розглядає модель прийняття купівельного рішення споживачем, процес пошуку інформації споживачем, процес сприйняття та опрацювання інформації, методики фокусування уваги споживачів, когнітивні теорії навчання, а також прийняття управлінських рішень та розробку маркетингових інструментів за результатами дослідження ринкової поведінки споживачів
Рекомендована та необхідна література
Бабко Н.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Романюк І.А., Квятко Т.М. Поведінка споживача: навч. посібник. Харків: ХНТУСГ, 2020. 170 с. Окландер М. А., Жарська І.О. Поведінка споживача: навч. посіб. К.: «Центр учбової літератури», 2015. 208 с. Конспект лекцій із дисципліни "Поведінка споживачів" / укл. : О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. 111 с. Ольховська А. Б. Поведінка споживача: методичні рекомендації до практичних занять. Харьків : НФаУ, 2015. 54с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота, індивідуальний проект, групові задання
Методи та критерії оцінювання
Усна доповідь, опитування, презентація, тестування
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Вікторія Володимирівна Журило
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет