Бренд-менджмент

Освітня програма: Міжнародна економіка (освітньо-професійна, маг)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Бренд-менджмент
Код дисципліни
ВБ 3.1.1. (МТ)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
Знати принципи бренд-менеджменту та його роль у процесі управління підприємством, сутність бренду як основного елементу ринкових активів підприємства; основи створення та управління брендом в умовах висококонкурентного ринку, принципи виведення на ринок нового бренду й управління існуючим брендом на ринку; типи та ролі брендів в портфелі підприємства; критерії оцінки капіталу бренду. Вміти мислити аналітично, використовувати інформацію маркетингових досліджень; застосовувати принципи формування портфелів брендів; розробляти бренд для створення додаткової цінності підприємства на ринку.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основи економічної теорії та міжнародної економічної політики, методологію наукових досліджень, головні засади стратегічного управління та міжнародного менеджменту, основи стратегічного аналізу міжнародних ринків, базові принципи економіко-математичного моделювання, ключові фактори формування глобальних та міжнародних стратегій. Вміти: аналізувати ринкову ситуацію, працювати з даними маркетингових досліджень, оцінювати ефективність діяльності підприємств, володіти навичками пошуку, аналізу та презентації маркетингової інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни передбачає вивчення характеристик бренду та його ефективної побудови. Розглядаються поняття бренду, методи створення бренду, ідентифікації бренду, позиціонування торгової марки та побудови карт сприйняття. Розкриваються основи управління брендом і системою брендів. Досліджуються показники успішності бренду, цикли управління брендами, роль бренд-менеджменту. Аналізуються особливості портфеля брендів, управління системою брендів, внутрішнє позиціонування брендів.
Рекомендована та необхідна література
Длігач А.О. Стратегічне маркетингове управління. – К.: Алерта, 2012. – 272 с. Длигач А.А. Системно-рефлексивный маркетинг. – К.: Алерта, 2014. – 400 с. Длігач А.О. Нова модель бренд-менеджменту // Маркетинг в Україні, 2002. – №6. – С.25-29.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття
Методи та критерії оцінювання
Контрольна робота, домашня робота, виконання проекту
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Андрій Олександрович Длігач
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет