Соціальні інформаційні кампанії

Освітня програма: Міжнародні комунікації (ОКР магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Соціальні інформаційні кампанії
Код дисципліни
ВП 4.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 6. Знати сучасні комунікативні технології та аналізувати особливості їх використання державними і недержавними акторами міжнародних відносин ПРН 10. Визначати, оцінювати та прогнозувати політичні, дипломатичні, безпекові, суспільні й інші ризики у сфері міжнародних відносин та глобального розвитку ПРН 20. Розробляти стратегії комунікації для різних акторів міжнародних відносин, в тому числі у контексті створення позитивного іміджу і репутації
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основи зв'язків з громадськістю, основи теорії комунікацій, політичні проблеми міжнародних систем та глобального розвитку, іміджелогію Вміти: визначати об'єкт та ціль комунікації, обирати канали та інструменти донесення інформації та способи отримання зворотного зв'язку Володіти елементарними навичками: робота із комп'ютером, підготовка презентацій, грамотне письмо, формулювання та логічне викладення власної думки
Зміст навчальної дисципліни
Модуль 1. Соціальні інформаційні кампанії рівня «людина». Тема 1. Ідентичність та специфіка інформаційних кампаній в соціальній сфері. Інформаційні кампаній та цілі стійкого розвитку. Тема 2. Соціальні інформаційні кампанії супроводу реалізації 3-4-5 цілей стійкого розвитку. Модуль 2. Соціальні інформаційні кампанії рівня «суспільство». Тема 3. Соціальні інформаційні кампанії супроводу реалізації 13-14-15 цілей стійкого розвитку. Тема 4. Комунікативний супровід діяльності організацій під час пандемії
Рекомендована та необхідна література
Сурмин Ю.П., Тленков Н.В. Теория социальных технологий: Учеб.пособие – К.МАУП, 2004. – 608 с. - https://maup.com.ua/assets/files/lib/book/sc_29.pdf Оганян К. М. Социальные технологии: учебник и практикум / К.М.Оганян.— 3-е изд., испр. и доп. — Москва : Издательство Юрайт, 2018. — 252 с. - https://www.twirpx.com/file/2723637/ Доклад о Целях в области устойчивого развития, 2020 год - https://unstats.un.org/sdgs/report/2020/The-Sustainable-Development-Goals-Report-2020_Russian.pdf Организация информационно-просветительских и социально-рекламных кампаний, направленных на распространение семейных форм устройства детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей. – М.: ООО «Издательство «Проспект», 2009. – 152 с. - https://victoriacf.ru/wp-content/uploads/2012/12/organizaciya_informacionno-prosvetitelskih_i_socialno-reklamnyh_kampaniy.pdf
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, презентації, семінари, майстер-класи, кейс-стаді.
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання: рівень досягнення всіх запланованих результатів навчання визначається за результатами роботи студента на семінарських заняттях, якості підготовки письмових самостійних, контрольних робіт, виконання кейс-стаді, презентацій та індивідуальних виступів. Семестрове оцінювання здійснюється у формі перевірки знань і навичок: активність і якість виступів, доповідей на семінарах, участь у дискусіях, якість підготовлених презентацій, активність в ході обговорення кейс-стаді та предметних дискусій (за 1-й та 2-й модуль) – до 30 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 20 балів).
Мова викладання
Українська