Технології впливу в масових комунікація

Освітня програма: Міжнародні комунікації (ОКР магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Технології впливу в масових комунікація
Код дисципліни
ВБ 1.4
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати та володіти концептуальними засадами технологій публічних комунікацій, управлінську та обслуговуючу функції комунікацій; Розрізняти технології впливів в політичних та корпоративних комунікаціях, психологічні підходи до вивчення масової комунікації; Знати принципи ненасильницьких комунікацій; основні принципи психології впливу; Вміти аналізувати публічні комунікації в політичному та корпоративному секторах на предмет здійснення впливів, описувати та досліджувати впливи як складову політики; Вміти визначати ціннісну домінанту в публічних комунікаціях, володіти методиками аналізу текстових, відео- та аудіо-матеріалів щодо застосування технологій впливу; Вміти визначати шкали та методи для аналізу ефективності впливу в публічних комунікаціях.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
- Знати теоретичні аспекти та основи масових комунікацій. - Вміти аналізувати причини та наслідки тенденцій в сфері масових комунікацій. - Володіти елементарними навичками пошуку та аналізу інформації. - Знати англійську або інші іноземні мови для кращих можливостей ознайомлення з публікаціями в іноземних медіа
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Основні засади дисципліни 1. Концептуальні засади дисципліни 2. Технологія впливів в політичних комунікаціях Змістовий модуль 2. Практика публічних комунікацій 3. Публічні виступи та їх вплив на масову аудиторію 4. Медіа-рілейшинз: принципи взаємодії з медіа та найпоширеніші помилки 5. Технологія впливів в корпоративних комунікаціях 6. Сила бренду в суспільних комунікаціях 7. Персональний бренд в публічних комунікаціях
Рекомендована та необхідна література
Основна: 1. Д-р Маршалл Б. Розенберг «Ненасильницьке спілкування. Мова життя», видавництво «Ранок», 2020 – 87-124 с. 2. М. М. Рижков, А. С. Носенко «Політична комунікація та її специфіка в міжнародних відносинах», Проблеми міжнародних відносин. – 2014. – Вип. 8. – 302-313 с. 3. Cialdini R.B. “Influence: The psychology of persuasion” – New York, HarperCollins Publishers, 2007 – 82-189 p. 4. Г.Почепцов «Цивілізація контента», видавництво «Фоліо», 2021 – 116-184 с. 5. С. Себаг-Монтефіоре «Промови, що змінили світ», видавництво КМ-БУКС, 2017 - 52-92 с. 6. Д.Гоулман «Емоційний інтелект», видавництво «Віват», 2020 – 98 – 134 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичні заняття
Методи та критерії оцінювання
1. Усні відповіді, доповнення, бліц-опитування, дискусія, задачі: до 30 балів. 2. Модульна контрольна робота (тест): до 30 балів. 3. Іспит – до 40 балів
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни