Корейська література (епоха Чосон)

Освітня програма: Корейська мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Корейська література (епоха Чосон)
Код дисципліни
ННД.13.02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 7. Розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів. ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію корейської мови і літератури, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 13. Аналізувати й інтерпретувати твори української та корейської художньої літератури й усної народної творчості, визначати їхню специфіку й місце в літературному процесі. ПРН 15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів. ПРН 22. Застосовувати в професійній діяльності знання про історико-літературні контакти між країнами Сходу та Заходу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів: «Корейська література (епохи Трьох держав і Корьо)», «Тенденції розвитку світового літературного процесу». Знання теоретичних основ загального літературознавства. Володіння літературознавчою термінологією, навичками літературознавчого аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – надати студентам основні знання з історії літератури Кореї епохи Чосон (кін. ХІV ст. - кін. ХІХ ст.). Курс знайомить студентів із причинами появи та закономірностями розвитку найважливіших літературних жанрів та напрямів літератури Кореї епохи Чосон, їхньою періодизацією, типологічними характеристиками, зв’язком із літературними традиціями Заходу, біографіями видатних літературних діячів.
Рекомендована та необхідна література
Антологія корейської поезії (I ст. до н.е. – XX ст.). Упор. І. Бондаренко. К., 2019. Елисеев Д. Д. Корейская средневековая литература пхэсоль. М., 1968. Концевич Л. Р. Корееведение. Избранные работы. М., 2000. Курбанов С. О. Конфуцианский классический "Канон сыновей почтительности" в корейской трактовке. СПб, 2007. Никитина М. И. Корейская поэзия XVI–XIX вв. в жанре сичжо. СПб., 1994. Троцевич А. Ф. История корейской традиционной литературы (до XX в.). СПб., 2004. Троцевич А. Ф. Корейская средневековая повесть. М., 1975. Бамбук в снегу. М., 1978. Верная Чхунхян. Корейские классические повести XVII–XIX веков. М., 1990. История цветов: Корейская классическая проза. Л., 1991. Осенние клёны. Антология корейской поэзии VIII – XIX столетий в русских поэтических переводах. СПб., 2012.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, відповідь на семінарському занятті, модульна контрольна робота
Методи та критерії оцінювання
За результатами роботи студента протягом семестру виставляється залік (за умови отримання мін. 60 балів). Докладний опис критеріїв оцінювання міститься в робочій програмі дисципліни.
Мова викладання
українська, корейська