Корейська література (епохи Трьох держав і Корьо)

Освітня програма: Корейська мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Корейська література (епохи Трьох держав і Корьо)
Код дисципліни
ННД.13.01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 7. Розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів. ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію корейської мови і літератури, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 13. Аналізувати й інтерпретувати твори української та корейської художньої літератури й усної народної творчості, визначати їхню специфіку й місце в літературному процесі. ПРН 15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів. ПРН 22. Застосовувати в професійній діяльності знання про історико-літературні контакти між країнами Сходу та Заходу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання теоретичних основ загального літературознавства. Володіння літературознавчою термінологією, навичками літературознавчого аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – надати студентам основні знання з історії літератури Кореї від найдавніших зразків літературних творів до кінця епохи Корьо (кін. ХІV ст.). Курс знайомить студентів із причинами появи та закономірностями розвитку найважливіших літературних жанрів та напрямів літератури Кореї від найдавніших часів до кін. ХІV ст., їхньою періодизацією, типологічними характеристиками, зв’язком із літературними традиціями Заходу, біографіями видатних літературних діячів.
Рекомендована та необхідна література
Антологія корейської поезії (I ст. до н.е. – XX ст.). Упор. І. Бондаренко. К., 2019. Джарылгасинова Р. Ш. Этногенез и этническая история корейцев по данным эпиграфики. М., 1979. Жданова Л. В. Поэтическое творчество Чхве Чхивона. СПб., 1998. Ирён. Оставшиеся сведения о трёх государствах (Самгук юса) / пер. Ю.В. Болтач. СПб., 2018. Какхун. Жизнеописания достойных монахов Страны, что к востоку от моря. СПб, 2007. Классическая поэзия Индии, Китая, Кореи, Вьетнама, Японии. М., 1977. Корейская классическая поэзия. М., 1956. Корейские предания и легенды. М., 1980. Никитина М. И. Древняя корейская поэзия в связи с ритуалом и мифом. М., 1982. Троцевич А. Ф. История корейской традиционной литературы (до XX в.). СПб., 2004. Концевич Л. Р. Корееведение. Избранные работы. М., 2000. Наставление царю цветов. Высокая проза Кореи XI–XVIII веков. СПб., 2010.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, відповідь на семінарському занятті, модульна контрольна робота, іспит
Методи та критерії оцінювання
Семестрова робота — мін. 36 балів, макс. 60 балів, іспит — мін. 24 бали, макс. 40 балів. Докладний опис критеріїв оцінювання міститься в робочій програмі дисципліни.
Мова викладання
українська, корейська