Соціальні технології розвитку громади
Освітня програма: Соціальна робота маг
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Соціальні технології розвитку громади
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК 17.
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            1 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПР 1; ПР2: ПР 4; ПР 5; ПР 6; ПР 8; ПР 10; ПР 11; ПР 12; ПР 13; ПР 14; ПР 16; ПР 17
Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
              -знати сучасні теорії  функціонування та розвитку громади;
-  вивчити теоретичні основи соціальної роботи в громаді, а також основні підходи до розуміння поняття “громада”;
- розуміти  особливості функціонування громади; соціальні та соціально-психологічні характеристики громади;
-  знати стратегії розвитку громади та форми соціальної роботи у громаді, а також складові ресурсного забезпечення соціальної роботи в громаді;
- вміти застосовувати теорії, що вивчалися,  у практиці соціальної роботи в громадах; розробляти соціальні проекти для окремих цільових груп, що входять до громади; допомагати у здійсненні ресурсного забезпечення соціальної роботи у громаді.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Метою і завданням навчальної дисципліни  «Соціальні технології  роботи у громаді» є ознайомлення студентів із  основними напрямами та аспектами соціальної роботи в громаді  та навчити застосовувати  методи і форми соціальної роботи в громаді  на практиці. Зміст дисципліни  розкриває практичну реалізацію дидактичних та виховних теоретичних положень психології, педагогіки в досвіді найвідоміших педагогів-новаторів України на засадах гуманізації та демократизації вищої освіти. Дисципліна знайомить із педагогічною спадщиною, творчістю видатних педагогів, учителів-експериментаторів та інноваційним досвідом зарубіжної школи; технологіями творчого пошуку. Програма курсу розкриває особливості передового досвіду педагогів-попередників, які вже розробили та експериментально перевірили свої інноваційні ідеї: тривалий етап їх пошуків, висока ефективність та загальна схожість свідчать про   об'єктивність творчих здобутків видатних педагогів-практиків.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Батанов О.В. Територіальна громада – основа місцевого самоврядування в Україні. Монографія. – К., 2001. 260 с.
2.	Безпалько О.В. Соціальна робота в громаді: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 176 с.
3.	Варда Я. Клосовські В. Острови надій: розробка стратегій локального розвитку. – Івано_франківськ: Нова зоря, 2003. – 312с.
4.	Громада як осередок соціальної роботи з дітьми та сім’ями: Метод. матеріали для тренера/ О.В.Безпалько та інші; Під заг.ред. І.Д.Звєрєвої. – к.: Наук.світ, 2004. –69с.
5.	Громади України: на шляху відродження. – К.: “Ай-Бі”, 2002. – 279с.
6.	Жуков В., Скуратівський В. Соціальне партнерство в Україні. Навч.посібник. – К.: Вид-во УАДУ, 2001. –120с.
7.	Семигіна Т. Робота в громаді: практика і політика. – К.Видавничий дім “КМ Академія”, 2004. 180с.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            лекція, семінарське заняття, самостійна робота, консультування
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Порядок організації оцінювання здійснюється протягом семестру у ході виконання студентами :
1. Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – до 10 балів за кожне
2. Підготовка доповідей та рефератів – до 10 балів за кожне
3. Модульна контрольна робота – до 20 балів
- підсумкове оцінювання у формі екзамену – до 40 балів 
За результатами роботи протягом семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичене оцінок за модуль у семестрі та оцінки за залік за наступною формулою: Змістовий модуль ( 30-60 балів) + Комплексний підсумковий модуль (залік) (0-40 балів)= Разом (підсумкова оцінка) (36 - 100 балів)
Шкала відповідності оцінок
Відмінно 	90-100
Добре 	75-89
Задовільно 	60-74
Незадовільно 	0-59
Зараховано 	60-100
Не зараховано 	0-59
        
    
            Мова викладання
        
        
            українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Антоніна
                            Михайлівна
                            Льовочкіна 
                        
                        
                            Кафедра соціальної роботи 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра соціальної роботи
                    
                    
                        Факультет психології