Професійна та корпоративна етика

Освітня програма: Соціальна робота маг

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Професійна та корпоративна етика
Код дисципліни
ОК.02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР 1., ПР 2., ПР3., ПР 14., ПР 15., ПР 16. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
знати: сучасні підходи до розуміння витоків професійної та корпоративної етики; міжнародні стандарти етичних принципів надання соціальних послуг; принципи та основоположні засади Професійно-етичного кодексу соціальних працівників України; основні підходи до розуміння понять: «професійна етика», «моральні норми», «гуманізм», «альтруїзм», «толерантність»; етичні особливості діяльності представників соціономічних професій; соціальні та соціально-психологічні особливості формування та функціонування професійних моральних приписів; вміти: здійснювати професійні обов’язки на засадах професійної етики; реалізовувати технології соціальної роботи на принципах гуманізму, альтруїзму, толерантності, справедливості, об’єктивності та конфіденційності;
Зміст навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Професійна та корпоративна етика» є підготовка майбутніх соціальних працівників до організації соціальної роботи у відповідності до стандартів професійної моралі та етики, на основі засвоєння принципів гуманізму та альтруїзму при реалізації професійних обов’язків із надання соціальних послуг, незалежно від складності та психологічної насиченості такої взаємодії.
Рекомендована та необхідна література
1. Карпенко О.Г. Професійне становлення соціального працівника: Навч.-метод. посіб. – К.: ДЦСССМ, 2004. – 164 с. 2. Наказ Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 09.09.2005 р. № 1965 «Етичний кодекс спеціалістів із соціальної роботи України». 3. Соціальна робота в Україні: Навч. посіб. / [І.Д. Звєрєва, О.В. Безпалько, С.Я. Харченко та ін.]; Під заг. ред. І.Д. Звєрєвої, Г.М. Лактіонової. – К.: Наук. світ, 2003. – 233 с. 4. Попович Г. М. Соціальна робота в Україні і за рубежем: навч.-метод. посіб./ Г. М. Попович. – Ужгород: Гражда, 2000. 5. Психологія соціальної роботи: підручник / за ред. Ю.М. Швалба. – К.: «Основа», 2014. – 448 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заходи: усні виступи, участь у дискусії, презентація виконаних самостійних завдань творчого і дослідницького характеру), аналіз наукової літератури, статей у періодичних виданнях, художніх творів, художніх фільмів, педагогічних ситуацій, виконання практичних завдань, аналіз професійних ситуацій, підготовка проектів. Методи: словесні, пояснювально-ілюстративні, проблемного викладу, частково-пошукові, дослідницькі, моделювання, метод кейсів, ігрове проектування.
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді , практичні завдання, творчі завдання, залік. Мінімальна кількість балів допуску до заліку 36 балів/максимальна - 60. Кількість балів набраних за семестр оголошується попередньо. Підсумкова оцінка 0-59 – не зараховано, 60-100 залік. Оцінка формується як сума усіх балів, набраних упродовж семестру.
Мова викладання
Українська