Антологія як модерний проєкт

Освітня програма: Українська філологія та західноєвропейська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Антологія як модерний проєкт
Код дисципліни
ВБ2.4
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН2. ПРН8. ПРН10. ПРН13. ПРН17. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисциплін: «Основи літературознавства», «Англійська мова», «Історія української літератури», «Історія західноєвропейської літератури», «Сучасний літературний процес: теоретичний аспект».
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – поглиблення знань студентів у галузі літературного процесу, його тенденцій та закономірностей, формування практичних навичок аналізу й укладання літературних антологій. Під час вивчення дисципліни планується: ознайомлення студентів з металітературними особливостями антологій та методологією культурної антропології; формування теоретико-літературного інструментарію аналітичної роботи з літературними антологіями; аналіз історико-літературних закономірностей українського літературного антологізування; реалізація авторського проєкту літературної антології. Буде розглянуто наступний спектр проблем: – антології як теорія літератури; – антології як історія літератури; – антології як колекції; – антології як модерні літературно-критичні практики.
Рекомендована та необхідна література
1. Бондарева О. Драматургічна антологія біографічних п’єс “Таїна буття” та її культурні контексти. Українська біографістика = Biographistica Ukrainica : зб. наук. пр. Ін-ту біогр. дослідж. / НАН України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського ; ред- кол.: М. Г. Палієнко (голов. ред.) та ін. Київ, 2021. Вип. 21. С.242-263. 2. Бондарева О. Критерії формування та перспективи дослідження сучасних драматургічних антологій в Україні. Сучасна філологічна наука: актуальні питання та вектори розвитку: колективна монографія / відп. за випуск М.В.Мамич. Львів-Торунь: Ліга-Прес, 2021. С.300-326. 3. Бондарева О. Сучасні драматургічні антології у контексті антологізації українських культурних процесів. Стаття 1. Етап пошуку форматів (1979-2014). Курбасівські читання. Науковий вісник НЦТМ ім. Л.Курбаса. Київ, 2021. № 16. С.50-86.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи: лекція, семінарське заняття, самостійна робота, аналітична робота з першоджерелами. Заходи: усна відповідь, письмова відповідь, аналітична записка, інформаційне повідомлення, завдання проміжного контролю, завдання підсумкового контролю.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – залік. За видами робіт студент може набрати таку кількість балів: усна відповідь – 1-5; письмова відповідь – 1-5; аналітична записка – 1-5; інформаційне повідомлення – 1-10; завдання проміжного контролю – 1-20; завдання підсумкового контролю – 1-30. Залікова оцінка формується як сума усіх балів, набраних упродовж семестру: 0-59 – не зараховано, 60-100 залік.
Мова викладання
Українська мова