Корпоративний PR

Освітня програма: Міжнародні комунікації (ОКР бакалавр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Корпоративний PR
Код дисципліни
ВБ 5.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 9. Розуміти роль і особливості використання інформації та комунікації у сучасних міжнародних відносинах ПРН 12. Аналізувати і оцінювати комунікативні кампанії на міжнародному, державному і корпоративному рівнях ПРН 17. Розробляти і реалізовувати ефективні комунікації з цільовими аудиторіями для досягнення політичних, економічних та інших цілей суб’єктами міжнародних відносин ПРН 18. Застосовувати технології формування позитивного іміджу організації, політичного лідера або країни на міжнародній арені ПРН 22. Використовувати сучасні комунікативні технології у сфері міжнародних відносин
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: базові положення теорії комунікацій, іміджелогії зв’язків з громадськістю, базові засади корпоративного управління. Вміти: визначати ціль та об'єкт комунікації, обирати спосіб донесення інформації та отримання зворотного зв'язку Володіти елементарними навичками: робота із комп'ютером, підготовка презентацій, грамотне письмо, формулювання та логічне викладення власної думки
Зміст навчальної дисципліни
Модуль 1. Основи корпоративних зв’язків з громадськістю. Тема 1. Організація та комунікація. Внутрішні корпоративні комунікації: сутнісні характеристика. Тема 2. Типи корпоративної культури. Корпоративна культура як інструмент внутрішнього PR. Тема 3. Складові корпоративної культури. Тема 4. Діагностика та оцінка корп.культури. Модуль 2. Технології корпоративних зв’язків з громадськістю. Тема 5. Корпоративні заходи як інструмент корпоративних ПР. Тема 6. Корпоративні ЗМІ як інструмент корпоративних ПР. Тема 7. Корпоративна етика як інструмент корпоративних ПР. Тема 8. Корпоративний імідж і брендінг у реалізації корпоративних ПР
Рекомендована та необхідна література
Шевченко О.В. Корпоративні комунікації. Підручник. - К., ІМВ, 2016. - 185с. Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. Підручник – К.: Бізнесполіграф, 2017. – 464с. Karthikeyan C. Organisation Culture - https://www.researchgate.net/publication/334107435_Organisation_Culture Отенко І.П. Корпоративна культура: міжнародний та трансформаційний аспекти: монографія - http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/20079/1/2018-%20%D0%9E%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%86%20%D0%9F%2C%20%D0%A7%D0%B5%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D1%8E%D0%BA%20%D0%9C%20%D0%86.pdf Персикова Т.Н. Корпоративная культура. - https://www.twirpx.com/file/1324840/ Тодорова О., Олтаржевський Д. Корпоративні медіа: факти, динаміка розвитку та тренди - http://acmu.com.ua/presscenter/articles/OltarzhevskiMedia/ The Handbook of Organizational Culture and Climate https://www.researchgate.net/publication/49515105_The_Handbook_of_Organizational_Culture_and_Climate Business Ethics - http://assets.vmou.ac.in/MP105.pdf
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, презентації, семінари, майстер-класи, кейс-стаді.
Методи та критерії оцінювання
Форми оцінювання: рівень досягнення всіх запланованих результатів навчання визначається за результатами роботи студента на семінарських заняттях, якості підготовки письмових самостійних, контрольних робіт, виконання кейс-стаді, презентацій та індивідуальних виступів. Семестрове оцінювання здійснюється у формі перевірки знань і навичок: активність і якість виступів, доповідей на семінарах, участь у дискусіях, якість підготовлених презентацій, активність в ході обговорення кейс-стаді та предметних дискусій – до 35 балів (до 5 балів за семінар, 7 семінарських занять, 5х7=35 балів), пороговий рівень позитивної оцінки – 20 балів. Робота на семінарах проводиться в тому числі із використанням можливостей системи дистанційного навчання Teams; підсумкова модульна контрольна робота (проводиться у формі онлайн-тесту на платформі Moodle) – до 30 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 20 балів);
Мова викладання
Українська