Кризовий менеджмент медіадіяльності: фізична підготовка

Освітня програма: Видавнича діяльність і медіаредагування

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики

Назва дисципліни
Кризовий менеджмент медіадіяльності: фізична підготовка
Код дисципліни
061 «Журналістика»
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
- ПР06.: Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків. - ПР18:. Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційний ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва. Визначено освітньою програмою. - ПР23.: Використовувати необхідні фізичні уміння та навички для виходу з кризових комунікаційний ситуацій.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знати основи комунікаційної та медійної діяльності журналіста; 2) мати базові знання з основ безпеки в екстремальних ситуаціях, отриманих на заняттях з безпеки життєдіяльності в середній школі; 3) вміти вирізняти та вирішувати типові завдання журналістської медіадіяльності в різних виробничо-комунікаційних ситуаціях; 4) володіти елементарними навичками роботи з навчальними та науковими джерелами.
Зміст навчальної дисципліни
Комплексна дисципліна ОК22 "Кризовий менеджмент медіадіяльності: фізична безпека" входить до циклу обов’язкових фахових дисциплін для спеціальності «Журналістика» та спрямована на здобуття базових знань з проблеми забезпечення оптимальних умов при виконанні професійних обов’язків журналіста у суспільному, природному, техногенному середовищах, зокрема в умовах в умовах дії військового стану та активних бойових дій. Вона включає вивчення закономірностей виникнення небезпек, їх впливу на життя та здоров’я, умови надання першої допомоги в умовах екстремальної роботи журналіста та покликана сформувати у студентів комплексне уявлення про складові безпеки в галузі медіа діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Афанасьєва Н.Є. Основи психогігієни та психопрофілактики: навч. пос. / Н.Є. Афанасьєва. – Х.: НУЦЗУ, 2016. – 91 с. 2. Баришполець О. Т. Медіакультура особистості: соціально-психологічний підхід: навчальний посібник / О. Т. Баришполець, Л. А. Найдьонова, Г. В. Мироненко, О. Є. Голубева, В. В. Різун та ін.; За ред. Л. А. Найдьонової, О. Т. Баришпольця. – К.: Міленіум, 2009. – 440 с. 3. Гридковець Л. Основи реабілітаційної психології: подолання наслідків кризи: Навчальний посібник / Л. Гридковець. Том 3. – Київ, 2018. – 236 с. 4. Жадан М.А. Психогігієна та психопрофілактика. Навч. посіб./ М.А. Жадан. – К.: Каравела, 2018. 5. Наугольник Л. Б. Психологія стресу: підручник / Л. Б. Наугольник. – Львів: Львівський державнийуніверситет внутрішніх справ, 2015. – 324 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Самостійна робота, практичне заняття, робота над проєктом
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань студентів здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Впродовж семестру 50 % відводиться на аудиторне навчання, 50 % на самостійну роботу. За семестр студент максимально може набрати за три змістові модулі 100 балів, з них 80 балів за виконання семестрових завдань, критично-розрахунковий мінімум – 48 балів, підсумковий контроль – залік 20 балів, критично-розрахунковий мінімум – 12 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни