Психологія підприємництва

Освітня програма: Психологія маг заочна Юрчинська

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологія підприємництва
Код дисципліни
ДВС.3.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, групи, організації ПРН 5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, консультування), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Студент повинен знати: основні поняття соціальної та організаційної психології, психології праці та психології управління, закономірності спілкування та взаємодії; механізми соціально-психологічного впливу. 2. Студент повинен вміти: оперувати поняттєво-категоріальним апаратом соціальної психології, організаційної психології, розпізнавати та кваліфікувати певні соціально-психологічні процеси та явища в організації, володіти елементарними навичками ділового спілкування, психологічної експертизи організаційних та групових процесів. 3. Студент повинен володіти: навичками теоретичного аналізу, планування та реалізації соціально-психологічних досліджень, комунікативними навичками для презентації власних розвідок, дискусій та групової роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – надання студентам необхідних знань щодо психологічної природи підприємницької діяльності та психологічних особливостей підприємця як суб’єкта цієї діяльності, здобуття практичних умінь та навичок щодо оцінки підприємницького потенціалу особистості та психологічного супроводу підприємницької діяльності. У структурі дисципліни передбачено 3 змістових модулі. Перший присвячений вивченню загальних засад підприємницької діяльності та психологічних особливостей підприємця як суб’єкта цієї діяльності. Другий – ознайомленню з психологічними компонентами стратегічного управління підприємницькою діяльністю (цілепокладання, аналіз та прогнозування, планування, управління змінами та контроль). Третій –комунікативним основам підприємницької діяльності (зовнішні та внутрішні комунікації, маркетингові комунікації, ділове спілкування та нетворкінг).
Рекомендована та необхідна література
1. Бутко М. П. Економічна психологія: навч. посіб. К. : «Центр учбової літератури», 2016. 232 с. 2. Основи підприємництва: Підручник / під заг. ред. Н.В. Валінкевич. Житомир : ЖДТУ, 2019. 492 с. 3. Пачковський Ю.Ф. Психологія підприємництва : навч. посіб. К. : Каравела, 2006. 408 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Модульні контрольні роботи, аналітична самостійна робота, творча самостійна робота, комплексна самостійна робота (проект), усна доповідь, доповнення. Форма підсумкового контролю: іспит Оцінювання під час навчального періоду (мінімально 36 /максимально 60): 1. Усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення): – 20/12 балів 2. Аналітична самостійна робота: – 24/14 балів 3. Творча самостійна робота: – 36/22 балів 4. Модульні контрольні роботи: – 20/12 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту. Студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше, ніж 36 балів. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом на іспиті 40 балів, мінімальна – 24 бали. Шкала відповідності оцінок: 90-100: Відмінно / Excellent 75-89: Добре / Good 60-74: Задовільно /Satisfactory 0-59: Незадовільно / Fail
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Ірина Вадимівна Клименко
Кафедра соціальної психології
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної психології
Факультет психології