Медіавиробництво з журналістики та соціальної комунікації: продукт за вибором

Освітня програма: Журналістика та соціальна комунікація

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики

Назва дисципліни
Медіавиробництво з журналістики та соціальної комунікації: продукт за вибором
Код дисципліни
061 «Журналістика»
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
13
Результати навчання
Надати комплексні теоретико-практичні знання щодо специфіки професійної журналістики у межах опанування журналістського фаху, навчитися вибирати теми інформаційних матеріалів та створювати їх, дати їм змогу отримати практичні навички роботи в інформаційних жанрах друкованих та електронних ЗМІ; сформувати уявлення про процеси створення та функціонування й життєдіяльність на інформаційному ринку сучасних газет, журналів, теле- та радіо продуктів; організацію роботи редакційного колективу; ознайомитися особливостями з редакційного маркетингу, специфікою економічного аспекту діяльності ЗМІ.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
-бути готовим до сприйняття теоретико-практичної інформації медійного змісту; - бути ознайомленим із основними вимогами стосовно підготовки журналістського матеріалу у друкованих ЗМІ, на радіо чи телебаченні; створити найпростіший інформаційний матеріал; - володіти навичками збирання та обробки інформації; - володіти навичками літературного обробітку текстів та редагування; - володіти навичками верстки шпальт газети/журналу, медіадизайну; - орієнтуватися в організації роботи редакції.
Зміст навчальної дисципліни
У ході вивчення дисципліни «Медіавиробництво: продукт» під час практичних занять студенти знайомляться з особливостями підготовки та написання текстів різних інформаційних жанрів, їх спільними та відмінними рисами. Основний зміст курсу – практична підготовка студентами під керівництвом викладачів журналістських інформаційних матеріалів різної тематичної спрямованості та отримання початкових знань щодо створення з них навчальних видань, а також робота над мовою згідно існуючих норм і правил, стилем.
Рекомендована та необхідна література
2. Білявський Г.О. Бутченко Л.І.Екологія (теорія та практикум). – К.: Лібра, 2006.-368с. 3. Гриб В.П. Постановка мовного голосу. Луцьк, 2001. 4. Єлісовенко Ю. Ораторське мистецтво: Постановка голосу й мовлення. Навчальний посібник. Київ, 2008. 5. Журналістський фах : газетно-журнальне виробництво : навчальний посібник / Т. О. 2. Приступенко, Р. В. Радчик, М. К. Василенко та ін.; за ред. В. В. Різуна. ― 2-ге вид., перероб. і допов. ― К. : Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2012. ― 352 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Підсумкове оцінювання: - форма оцінювання – письмовий екзамен; - максимальна кількість балів, які може отримати студент – 40 балів; - форма проведення екзамену – письмова, види завдань – тест; контрольне опитування, творча робота.
Методи та критерії оцінювання
Тест оцінюється: за кожну правильну відповідь студенти отримують 2 бали – 20 питань х 2 бали = 40 балів максимум. Контрольне опитування оцінюється – 2 бали за відповідь, максимальна кількість балів, які може отримати студент, – 40 (20 запитань х 2 бали = 40). Письмова творча робота: підготовки навчального матеріалу зазначеного викладачем жанру, за наданим викладачем фактажем, оцінюється із розрахунку: 20 балів – максимум за одну роботу.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни