Медіавиробництво з журналістики та соціальної комунікації: продукт за вибором
Освітня програма: Журналістика та соціальна комунікація
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики
Назва дисципліни
Медіавиробництво з журналістики та соціальної комунікації: продукт за вибором
Код дисципліни
061 «Журналістика»
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
13
Результати навчання
Надати комплексні теоретико-практичні знання щодо специфіки професійної
журналістики у межах опанування журналістського фаху, навчитися вибирати
теми інформаційних матеріалів та створювати їх, дати їм змогу отримати
практичні навички роботи в інформаційних жанрах друкованих та
електронних ЗМІ; сформувати уявлення про процеси створення та
функціонування й життєдіяльність на інформаційному ринку сучасних газет,
журналів, теле- та радіо продуктів; організацію роботи редакційного
колективу; ознайомитися особливостями з редакційного маркетингу,
специфікою економічного аспекту діяльності ЗМІ.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
-бути готовим до сприйняття теоретико-практичної інформації медійного
змісту;
- бути ознайомленим із основними вимогами стосовно підготовки
журналістського матеріалу у друкованих ЗМІ, на радіо чи телебаченні;
створити найпростіший інформаційний матеріал;
- володіти навичками збирання та обробки інформації;
- володіти навичками літературного обробітку текстів та редагування;
- володіти навичками верстки шпальт газети/журналу, медіадизайну;
- орієнтуватися в організації роботи редакції.
Зміст навчальної дисципліни
У ході вивчення дисципліни «Медіавиробництво: продукт» під час
практичних занять студенти знайомляться з особливостями підготовки та
написання текстів різних інформаційних жанрів, їх спільними та відмінними
рисами. Основний зміст курсу – практична підготовка студентами під
керівництвом викладачів журналістських інформаційних матеріалів різної
тематичної спрямованості та отримання початкових знань щодо створення з
них навчальних видань, а також робота над мовою згідно існуючих норм і
правил, стилем.
Рекомендована та необхідна література
2. Білявський Г.О. Бутченко Л.І.Екологія (теорія та практикум). – К.:
Лібра, 2006.-368с.
3. Гриб В.П. Постановка мовного голосу. Луцьк, 2001.
4. Єлісовенко Ю. Ораторське мистецтво: Постановка голосу й мовлення.
Навчальний посібник. Київ, 2008.
5. Журналістський фах : газетно-журнальне виробництво : навчальний
посібник / Т. О. 2. Приступенко, Р. В. Радчик, М. К. Василенко та ін.; за ред.
В. В. Різуна. ― 2-ге вид., перероб. і допов. ― К. : Видавничо-поліграфічний
центр «Київський університет», 2012. ― 352 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Підсумкове оцінювання:
- форма оцінювання – письмовий екзамен;
- максимальна кількість балів, які може отримати студент – 40 балів;
- форма проведення екзамену – письмова, види завдань – тест; контрольне
опитування, творча робота.
Методи та критерії оцінювання
Тест оцінюється: за кожну правильну відповідь студенти отримують 2
бали – 20 питань х 2 бали = 40 балів максимум.
Контрольне опитування оцінюється – 2 бали за відповідь, максимальна
кількість балів, які може отримати студент, – 40 (20 запитань х 2 бали =
40).
Письмова творча робота: підготовки навчального матеріалу зазначеного
викладачем жанру, за наданим викладачем фактажем, оцінюється із
розрахунку: 20 балів – максимум за одну роботу.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни