Практичний курс третьої мови» (іспанська мова)

Освітня програма: Сучасна англомовна комунікація та переклад i дві західноєвропейські мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс третьої мови» (іспанська мова)
Код дисципліни
ОК.04
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
15
Результати навчання
ПРН 2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН 14. Використовувати іспанську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Нормативна навчальна дисципліна “Практичний курс третьої мови (іспанської)” є складовою циклу професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр». Це обов’язкова початкова дисципліна для студентів, що навчаються за спеціальністю «Сучасна англомовні комунікація та переклад і дві західноєвропейські мови». До початку вивчення цього курсу студенти мають знати основні положення загального мовознавства та місце іспанської мови серед романських мов, її полінаціональний характер в глобалізованому світі, володіти основними фактологічними знаннями мовознавчого характеру. Уміти працювати з дидактичними та аудіо-візуальними матеріалами, самостійно опрацьовувати мовний матеріал; планувати й оцінювати власну роботу; застосовувати інтерактивні і мультимедійні засоби.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни спрямована на здобуття практичних знань з третьої мови як нового предмету, який не вивчався під час навчання в бакалавраті; на формування у студентів координативного білінгвізму через осмислення відношень між граматичними структурами, фонетико-фонологічним, лексико-фразеологічним і стилістичним потенціалами рідної, англійської та іспанської мов, а також на формування вміння щодо граматичних особливостей, стилістичної маркованості мовних одиниць у системі мови, розуміння і пояснення мовних і позамовних явищ іспанської мови. Курс знайомить студентів зі структурою і системою сучасної іспанської мови, закономірностями її функціонування як засобу комунікації, спираючись на базові знання з першої та другої мов, їх історії, а також їх лексичну та граматичну системи.
Рекомендована та необхідна література
Ризванюк С.О. El español: підручник з іспанської мови/ С.О.Ризванюк. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2016. – 487 с. Серебрянська А.О., Серебрянська Т.М. Іспанська мова для початківців. – Вінниця: “Нова книга”, 2009. – 544 с. Baralo M., Genís M., Santana Mª. E. Vocabulario: Nivel medio B1 / Baralo Marta, Genís Marta, Santana María Eugenia. – Editorial Anaya ELE, 2009. – 243 p. Baralo M., Genís M., Santana Mª. E. Vocabulario B2. Nivel avanzado / Baralo Marta, Genís Marta, Santana María Eugenia. – Editorial Anaya ELE, 2012. – 296 p. Castro F. Uso de la gramática española (elemental). – España: Edelsa, 2012. – 175 p. Castro F., Diez R., Francos C.S. Nuevo español en marcha. A2. – Madrid: SGEL ELE, 2014. – 152 p. Castro F., Diez R., Francos C.S. Nuevo español en marcha. B1. – Madrid: SGEL ELE, 2014. – 184 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Застосування постулатів конструктивного та комунікативного методів викладання іноземних мов через широке застосування сучасних мультимедійних засобів. Здійснюються такі навчальні форми перевірки засвоєного матеріалу: усна відповідь, бліц-опитування, письмові тести, модульні контрольні роботи, написання анотацій прослуханого або переглянутого іспаномовного матеріалу.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання (І семестр – залік): • максимальна кількість балів протягом семестру – 80 балів; • вправи, які виконуються у процесі самостійної роботи, творчі роботи: РН 2.1–2.3, 4.1 – 20 балів; • проміжний контроль – письмові тести з чотирьох аспектів мовної компетенції: РН 1.1-1.4, 2.1 - 2.3, 4.1 – 30 балів; • відповідь на практичних заняттях: РН 1.1–1.4; 2.1–2.3; 3.1; 4.1 – 30 балів (оцінюється залежно від повноти розкриття); підсумкове оцінювання у формі заліку: максимальна кількість балів на заліку – 20 балів, залік проводиться у формі письмового тесту.
Мова викладання
Іспанська