Психологія масової поведінки
Освітня програма: Психологія маг заочна Юрчинська
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Психологія масової поведінки
Код дисципліни
ДВС.2.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР 4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій.
ПР 5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: категоріально-поняттєвий апарат дисципліни; зміст основних соціально-психологічних підходів до проблеми масової поведінки; суть взаємодії та взаємовпливу особи і маси.
2. Вміти: визначати основні поняття та категорії психології масової поведінки; розрізняти соціально-психологічні явища.
3. Володіти елементарними навичками: дослідницьких принципів, стратегій та методів.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – опанування студентами психологічних закономірностей функціонування масової свідомості та поведінки, вивчення мотивів, чинників, механізмів соціально-економічної активності мас і спільнот, розуміння та аналіз психологічного підгрунтя процесів, які складаються в процесі міжособистісної взаємодії.
Рекомендована та необхідна література
1. Бойко О. Д. Політичне маніпулювання. Київ : Генеза, 2010. 560 с.
2. Васютинський В. О. Психологія влади в інтерактивному дискурсі. Незалежний культурний часопис. 2010, №30. С. 62-79.
3. Зеленін В. По той бік правди: НЛП як зброя інформаційно-пропагандистської війни. Київ : Люта справа, 2015. 384 с.
4. Корнєв М. Н., Коваленко А. Б. Соціальна психологія. Київ : Генезис, 2006. 398 с.
5. Москаленко В. В. Психологія соціального впливу. Київ, 2007. 448 с.
6. Орбан-Лембрик Л. Е. Соціальна психологія великих стихійних груп і масових явищ. Івано-Франківськ, 2005. 104 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення), практичні завдання, самостійна робота, контрольна робота.
Форма підсумкового контролю – іспит.
Організація оцінювання: Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт.
Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою. Підсумкова оцінка визначається як проста сума балів за систематичну роботу впродовж усього семестру та оцінки за екзаменаційну роботу.
Умови доступу до підсумкового іспиту: рекомендований мінімум для допуску – 36 балів.
Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспит не може бути меншою 24 балів. Максимальна оцінка за іспит – 40 балів.
Шкала відповідності оцінок:
90-100 балів – «відмінно»;
75-89 балів – «добре»;
60-74 балів – «задовільно»;
0-59 балів – «незадовільно».
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Ніна
Іванівна
Рогаль
Кафедра соціальної психології
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра соціальної психології
Факультет психології