Соціально-педагогічне проектування у закладах освіти

Освітня програма: Соціальна педагогіка маг

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Соціально-педагогічне проектування у закладах освіти
Код дисципліни
ВБ 1.1.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН-2, ПРН-7, ПРН-10, ПРН-12 Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання основ проектної діяльності. Знання основних тенденцій в розвитку соціальної сфери в Україні, знання концепцій теорії змін. Володіння елементарними навичками: застосування у практичних ситуаціях знань з предметної області та розуміння професійної діяльності.
Зміст навчальної дисципліни
Мета – формування теоретичних знань та практичних навичок у галузі соціально-педагогічного проектування в закладах освіти. Перший модуль знайомить з структурою та завданнями курсу, формує уявлення про зміст соціально-педагогічного проектування як технології вирішення соціальних проблем; розкриває специфіку соціального проектування. Другий модуль розглядає інструменти, етапи та складові розробки соціально-педагогічного проектування для вирішення соціальних та освітніх задач.
Рекомендована та необхідна література
Project Management Manual – Режим доступу:https://iwlearn.net/manuals/project-management-manual Taylor James A Survival Guide for Project Managers / Taylor James. – NY: AMACOM, 2006. –312 р. А. Кремадес Мистецтво фандрейзингу – Фабула. Київ, 2019. – 208 с. Безпалько О.В. Соціальне проектування. Навчальний посібник. Київ, 2010 Шкуро В. П. Підвищення якості реалізації соціальних проектів// Збірник наукових праць. Психологічні науки. Т. 2. – Вип.9.–2016. – С. 265-269.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, завдання для самостійної роботи, практичне заняття, індивідуальні практичні розробки, виїзна лекція, зустрічі з соціальними підприємцями, групова робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: опитування, опрацювання нормативно-правових документів, опрацювання першоджерел, презентація, дискусія, опрацювання кейсів, оцінювання компетенцій, презентацій, контрольні завдання. Підсумкове оцінювання: залік. Оцінка формується як сума усіх балів, набраних упродовж семестру Мінімальна кількість балів для допуску до заліку – 48 балів. Кількість балів за семестр – 48-80; кількість балів за залік – 12- 20 Шкала відповідності: Зараховано / Passed – 60-100 Не зараховано / Fail – 0-59
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології