Організаційно-технологічне забезпечення соціально-педагогічної роботи

Освітня програма: Соціальна педагогіка маг

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Організаційно-технологічне забезпечення соціально-педагогічної роботи
Код дисципліни
ВБ 3.2.1.3.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН-9. Виконувати рефлексивні практики в контексті цінностей соціальної роботи, відповідальності, у тому числі для запобігання професійного вигорання (ПРН-9). ПРН-10. Аналізувати соціальний та індивідуальний контекст проблем особи, сім’ї, соціальної групи, громади, формулювати мету і завдання соціальної роботи, планувати втручання в складних і непередбачуваних обставинах відповідно до цінностей соціальної роботи. ПРН-11. Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної роботи, ініціювати командоутворення та координувати командну роботу. ПРН-12. Оцінювати соціальні наслідки політики у сфері прав людини, соціальної інклюзії та сталого розвитку суспільства, розробляти рекомендації стосовно удосконалення нормативно-правового забезпечення соціальної роботи.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: основи соціальної педагогіки, базових концепцій розвитку і соціалізації особистості, основні напрями і функції діяльності соціального педагога. Студент повинен вміти: знання теоретичних основ соціально-психологічних особливостей різних соціальних груп та змісту соціально-педагогічної роботи. Студент повинен володіти елементарними навичками: застосування принципів та вибору доцільних форм, методів, технологій соціально-педагогічної роботи.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – організаційно-технологічне забезпечення розширює професійні можливості соціального педагога. Дисципліна «Організаційно-технологічне забезпечення соціально-педагогічної роботи» покликана сформувати у студентів уявлення соціального педагога про організаційно-технологічне забезпечення соціально-педагогічної роботи та здійснювати аналіз організаційно-технологічного забезпечення соціально-педагогічної роботи. Змістові модулі: - Загальна характеристика організаційно-технологічного забезпечення соціально-педагогічної роботи.
Рекомендована та необхідна література
1. Соціальна педагогіка: навч. посіб. / [О. В. Безпалько, І. Д. Звєрєва, Т. Г. Веретенко]; за ред. О. В. Безпалько. – К.: Академвидав, 2013. – 312с. 2. Соціальна робота з вразливими сім’ями та дітьми: посіб. у 2-х ч.; Ч. 1 Сучасні орієнтири та ключові технології / З. П. Кияниця, Ж. В. Петрочко. – К.: ОБНОВА КОМПАНІ, 2017. – 256 с. 3. Соціальна робота з вразливими сім’ями та дітьми: посіб. у 2-х ч.; Ч. 2 (Соціальна робота з вразливими сім’ями та дітьми) / А. В. Аносова, О. В. Безпалько, Т. П. Цюман та ін. / За заг. ред.: Т. М. Журавель, З. П. Кияниці. – К.: ОБНОВА КОМПАНІ, 2017. – 352 с. 4. Чернуха Н. Соціально-педагогічна робота в Україні: становлення, реалії, перспективи // Соціальна робота: Вісник Київського національного університету іменв Тараса Шевченка, № 1(5), 2019, С. 37-40.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, завдання з самостійної роботи студента. Опитування, дискусія, практичне (індивідуальне та групове) завдання, модульна контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – 20 балів. Підготовка доповідей та рефератів – 20 балів. Модульна контрольна робота – 20 балів. Екзамен – 40 балів. При цьому, кількість балів для студента визначається наступним чином: • 1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням дисципліни; • 35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання; • 60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»); • 65-74 відповідає оцінці «задовільно»; • 75 - 84 відповідає оцінці «добре»; • 85 - 90 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»); • 91 - 100 відповідає оцінці «відмінно» - Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за екзамен не може бути меншою 24 балів. - Студент не допускається до складання підсумкового контролю, якщо під час семестру набрав менше ніж 20 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології