Друга слов’янська мова (чеська). Функціональний аспект

Освітня програма: Сербська мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Друга слов’янська мова (чеська). Функціональний аспект
Код дисципліни
ННД 20.02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти в галузі славістики. ПРН5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності у галузі славістики. ПРН15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та слов’янознавчий філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Умови: опанування предметів «Вступ до мовознавства», «Вступ до слов’янської філології», «Українська мова», «Комунікативний аспект сучасної сербської мови», «Друга слов’янська мова (комунікативний аспект
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – дати студентам узагальнені систематизовані вступні та початкові знання з граматики сучасної чеської літературної мови, які забезпечили б їм міцну основу для фахового вільного оволодіння розмовною мовою, розробити навички розуміння й мовлення. Комплексна дисципліна «Друга слов’янська мова (чеська)» належить до переліку обов’язкових дисциплін та вивчається протягом 3 семестру відповідно до навчального плану «Сербська мова і література та англійська мова». Основним завданням другого етапу навчання (Функціональний аспект) є поглиблення знань з фонетики, лексики. Продовжується вивчення нормативного курсу чеської граматики, удосконалення навичок письмової та усної мови з максимальним використанням ТЗН. Завдання дисципліни: надати студентам узагальнені систематизовані вступні та початкові знання з граматики та лексики сучасної чеської літературної мови, які забезпечили б їм міцну основу для фахового вільного оволодіння розмовною мовою та ін.
Рекомендована та необхідна література
1.B.Havránek., A.Jedlička. Stručná mluvnice česká. Praha, 1993. 2.Чеська мова для українців: Підручник: У 2 ч./ Ї. Гасіл, Н. Лобур, О. Паламарчук. – Львів: Вид. центр ЛНУ, 2011, - Ч.1. – 296с. 3.Л.І.Даниленко. Чеська мова. Підручник для студентів вищих навчальних закладів. К., 2006. 4.Граматика чеської мови. – К., 1992. 5. Чехова Е. і колектив. Хочете говорити по-чеському? Чеська мова для початкових курсів. – Ліберець, 1999. 6. Чешский язык для русских / Под редакцией Г. Конфортиовой. – Прага,
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні і практичні заняття, керівництво самостійною роботою та контроль за її виконанням, індивідуальні консультації, залік.
Методи та критерії оцінювання
- семестрове оцінювання: Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання, що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної, що складає 60% загальної оцінки
Мова викладання
Чеська, українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра слов'янської філології
Навчально-науковий інститут філології