Дослідження соціально-педагогічних процесів
Освітня програма: Соціальна педагогіка маг
Структурний підрозділ: Факультет психології
            Назва дисципліни
        
        
            Дослідження соціально-педагогічних процесів
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК 6.
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            1 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            Застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватися іноземною мовою, як усно, так і письмово (ПРН-3). Показувати глибинне знання та системне розуміння теоретичних концепцій, як із галузі соціальної роботи, так і з інших галузей соціо-гуманітарних наук (ПРН-4). Самостійно й автономно знаходити інформацію, необхідну для професійного зростання, опановувати її, засвоювати та продукувати нові знання, розвивати професійні навички та якості (ПРН-6). Застосовувати загальне та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних задач та здійснення наукового дослідження (ПРН-7). Розробляти критерії та показники ефективності професійної діяльності, застосовувати їх в оцінюванні виконаної роботи, пропонувати рекомендації щодо забезпечення якості соціальних послуг та управлінських рішень (ПРН-15). Критично оцінювати результати наукових досліджень та здійснювати пошук потрібної наукової інформації у соціальній сфері (ПРН-18).
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Успішне опанування курсу можливо за умов знань з соціальної педагогіки, загальної психології, психології особистості, філософії.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета дисципліни студенти мають оволодіти знаннями про сутність моделей та їх інтерпретації в соціальній педагогіці, критерії ефективності наукової роботи, а також про принципи, методи і технології соціально-педагогічного дослідження.
Анотація навчальної дисципліни: Засвоєння майбутніми соціальними педагогами сучасних теоретичних наукових знань з методики проведення соціально-педагогічного дослідження;  у розрізі таких основних питань: формування у соціальних педагогів знань, умінь та навичок проведення наукових досліджень; розвитку неординарного мислення, творчих здібностей у процесі практичного здійснення соціально-педагогічного дослідження; набуття навичок практичної роботи з організації та проведення соціально-педагогічного дослідження.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Бірта Г. О. Методологія і організація наукових досліджень: навч. посіб. / Г. О. Бірта, Ю. Г. Бургу – К. : «Центр учбової літератури», 2014. – 142 с. 
2.	Гордієнко С. Г. Молодому науковцю коротко про необхідне: Науковопрактичний посібник. К.: КНТ, 2016. 92 с.
3.	Грабченко А. І., Федорович В. О., Гаращенко Я. М. Методи наукових досліджень: Навч. посібник. Х.: НТУ «ХПІ», 2015. 142 с.
4.	Ковальчук Лариса. Моделювання науково-педагогічних досліджень: Навчальний посібник. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2020. 520 с.
5.	Конверський А. Є. Основи методології та організації наукових досліджень: Навч. посіб. для студ., курсантів, аспірантів та ад’юнктів / за ред. А.Є. Конверського. К.: Центр учбової літератури, 2016. 352 с.
6.	Крушельницька О. В. Методологія та організація наукових досліджень: Навчальний посібник. К.: Кондор, 2016. – 192 с. Цехмістрова Г. С. Основи наукових досліджень. Навчальний посібник. К.: «Слово», 2015. 235 с.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            лекція, семінарське заняття, практичне заняття,
опитування, практичне завдання
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            У курсі передбачено 2 змістовних частини. Заняття проводяться у вигляді лекцій, семінарських заняття, передбачено тренінг при проведенні практичних занять  Завершується дисципліна – заліком. 
Упродовж семестру, після завершення відповідних тем, проводяться тематичні письмові контрольні роботи із відкритими питаннями. Для студентів, які упродовж семестру не досягли мінімального рубіжного рівня оцінки (60% від максимально можливої кількості балів) проводиться заключна семестрова контрольна робота, максимальна оцінка за яку не може перевищувати 40% підсумкової оцінки (до 40 балів за 100 – бальною шкалою). 
Умовою отримання позитивної результуючої оцінки з дисципліни є досягнення не менш як 60% від максимально можливої кількості балів. 
Відмінно / Excellent	90-100
Добре / Good	75-89
Задовільно / Satisfactory	60-74
Незадовільно / Fail	0-59
Зараховано / Passed	60-100
Не зараховано / Fail	0-59
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Наталія
                            Юріївна
                            Максимова 
                        
                        
                            Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки 
Факультет психології
                    Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
                    
                    
                        Факультет психології