Нейропсихологія особистості

Освітня програма: Нейропсихологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Нейропсихологія особистості
Код дисципліни
ОНД.17
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР 1; ПР 7; ПР 13; ПР15; ПР16; ПР17. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1 Знати основні положення «Психології особистості», «Диференційної психології» та «Нейропсихології». 2 Вміти проводити психодіагностичне обстеження, застосовуючи як методи інтерв’ю, так і тестування.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – навчитись концептуалізувати, пояснювати і передбачувати особистісні прояви людини, використовуючи здобутки сучасної нейронауки. Засвоєння дисципліни формує готовність до самостійної професійної діяльності в галузі нейропсихології особистості. Ця міждисциплінарна наука синтезує досягнення як природничих дисциплін, в першу чергу - нейронаук, так і гуманітарних персонологічних досліджень. Сформовані в результаті вивчення предмета компетентності знайдуть застосування в роботі нейропсихолога, психотерапевта, клінічного психолога, дослідника у галузі соціальної та поведінкової нейронауки.
Рекомендована та необхідна література
Habib, N. (2019). Activate Your Vagus Nerve: Unleash Your Body's Natural Ability to Heal. Simon and Schuster. DeYoung, C. G., & Gray, J. R. (2009). Personality neuroscience: Explaining individual differences in affect, behaviour and cognition. Kuhl, J., Quirin, M., & Koole, S. L. (2015). Being someone: The integrated self as a neuropsychological system. Social and Personality Psychology Compass, 9(3), 115-132. Robertson, D. (2012). Build Your Resilience: CBT, mindfulness and stress management to survive and thrive in any situation. Teach Yourself. Schore, A. N. (2015). Affect regulation and the origin of the self: The neurobiology of emotional development. Routledge. Малишева, К. О. (2013). Префронтальні відділи кори головного мозку: історія новітніх досліджень. Проблеми сучасної психології, 19.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
      Лекції, практичні заняття, семінарські заняття презентації, доповіді, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
      Усні доповіді, дискусія, презентація, підсумкова контрольна робота. Семестрове оцінювання: оцінюються відповіді та доповнення на семінарських заняттях. Оцінка виконання письмового завдання з тем 1-5: РН1.1; РН1.2; РН2.1 – 10/6 балів. Оцінка виконання письмового завдання з тем 6-7: РН2.1; РН3.1; РН4.1 –10/6 балів. Оцінка участі у дискусії на семінарських заняттях: РН1.1; РН1.2; РН3.1; РН4.2 – 20/12. Оцінка якості виконання завдань на семінарських заняттях: РН1.1; РН.2.1; РН3.1; РН4.2 – 20/12. Мінімальний бал, необхідний для допуску на іспит – 36 балів, максимальний за семестр – 60 балів. Форма контролю – іспит. Мінімальний бал на іспиті – 24, максимальний – 40 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра експериментальної та прикладної психології
Факультет психології