Соціальні технології PR та іміджмейкінгу

Освітня програма: Соціальні технології

Структурний підрозділ: Факультет соціології

Назва дисципліни
Соціальні технології PR та іміджмейкінгу
Код дисципліни
ВБ2.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
3 семестр: Знати сучасні методи та технології РR в системі соціальних комунікацій. Вміти аналізувати середовище діяльності організації (внутрішнє та зовнішнє), збирати, редагувати та обробляти інформацію з різних джерел. Вміти визначати комунікаційні цілі організації соціальної чи політичної сфери та розробляти стратегію формування/розвитку РR у відповідності до них. Вміти розробити комплекс заходів з формування системи зв’язків із громадськістю для організації. Здійснювати опитування респондентів у онлайн та усній формах з метою вирішення управлінської проблеми в процесі встановлення зв’язків з громадськістю. Готувати прес-релізи з презентацією заходу чи події соціальної сфери. 4 семестр: Знати основні способи організації роботи в сфері РR та іміджмейкінгу. Знати сучасні тенденції розвитку вітчизняного та світового РR та практик іміджмейкінгу. Вміти застосовувати окремі методи та технології РR в сфері політики та масових комунікацій. Готувати аналітичний проект.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати теорію масових комунікацій, основи соціології громадської думки, основи соціальних технологій та реклами. Знати сутність та історію PR, основні види та методи. Знати сутність, форми та базові моделі іміджмейкінгу. Володіти основними методами соціологічних досліджень та аналітики.
Зміст навчальної дисципліни
1. Сучасні методи та технології PR в системі соціальних комунікацій. Суть, зміст і принципи РR. Система управління РR у сфері соціальних та політичних відносин. Організація зв’язків зі ЗМІ та різноманітними колами громадськості в соціальній та політичній сфері. Процес планування РR-компаній в системі соціальних комунікацій. 2. Соціальні технології іміджмейкінгу в сучасному суспільстві. Технології іміджмейкінгу в соціальній та політичній сфері. Форми та моделі іміджмейкінгу. Технологічний інструментарій формування іміджу. Методи та інструменти управління особистісним іміджем.
Рекомендована та необхідна література
1. Бугрим В. В. Іміджологія/Іміджмейкінг: Навчальний посібник. - К.: ВПЦ «Київський університет», 2014. - 250 с. - С.80-134. 2. Іванов В.Ф., Бугрим В.В., Башук А.І. [та інші] Основи реклами і зв’язків із громадськістю: підручник / За ред. В.Ф.Іванова, В.В.Різуна. - К.: ВПЦ «Київський університет», 2011. - 431 с. -С.287-350. 3. Соколовський І., Потапова Д., Тєнін П. Валідизація методик вимірювання репутації на пострадянському просторі // Соціологія:теорія, методи, маркетинг 2021 (1). С. 82-105. Режим доступу: http://stmm.in.ua/archive/2021-1/5.php 4. Королько В., Некрасова О. Зв’язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. - К., 2009.-831 с. 5. Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. Підручник. - К., 2011. - 464 с. - С.301­ 400. 6. Балабанова Л.В., Савельева К.В. Паблік рилейшнз. - К., 2008. - 528 с. 7. Шевченко О.В. Основи PR-практики (прикладний аспект). Посібник. -К., 2007. - 157 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, самостійна робота, презентація.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання (3 семестр): Відповіді на практичних заняттях РН1.1, РН1.2, РН2.1 - 25/15 балів. Контрольна робота РН1.1, РН1.2-25/15 балів. Перевірка завдань самостійної роботи, участь у групових проектах РН1.1, РН1.2, РН2.1, РН4.1 -25/15 балів. Виконання проекту PH1.1, PH1.2, PH2.1, PH3.1 -25/15 балів. Підсумкове оцінювання 3 семестру у формі заліку. Семестрове оцінювання (4 семестр): Активна робота на практичних заняттях: РН1.1, РН1.2, РН2.1 - 20/12 балів. Написання розгорнутого есе РН1.1, РН1.2: - 10/6 балів. Виконання тесту РН1.1, РН1.2: -10/6 балів. Виконання контрольної роботи: РН1.1, РН1.2, РН2, РН4 -10/6 балів. Виконання та презентація результатів аналітичного проектного завдання РНЗ, РН4 - 10/6 балів. Підсумкове оцінювання 4 семестру: письмовий іспит РН 1.1,2.1,1.2 (білет містить два питання) - 40 балів (20 максимальних балів або 12 мінімальних балів за кожне питання білету). Мінімальний бал успішного складання іспиту — 24 бали.
Мова викладання
українська